Hvilket kort?
Fra : AnJ

Dato : 14-06-02 21:28

Hej NG

Jeg skal ud og købe et nyt grafikkort til en ny computer. Jeg har tænkt mig
at købe en GeForce3 Ti200, men jeg ved ikke hvilken producent jeg skal købe
kortet fra. ASUS er jo kvalitet, men jeg synes det er for dyrt for min
pengepung lige nu. Er der nogen der har nogle erfaringer med de nedenstående
mærker?

Creative Labs
Microstar
Palit Microsystems
Chaintech

Hvilken af disse vil DU anbefale?

På forhånd tak...

Mvh. Anders Jacobsen

Fra : Kim Larsen

Dato : 14-06-02 22:15

"AnJ" <andersj@linuxmail.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> kortet fra. ASUS er jo kvalitet, men jeg synes det er for dyrt for min
> pengepung lige nu. Er der nogen der har nogle erfaringer med de

Hvorfor købe noget nu du ved er for smådt i forhold til det du havde tænkt
dig. Vent til du har råd til det du vil have, det bliver du mere tilfreds
med.

Kim Larsen

Fra : J. V. Rasmussen

Dato : 14-06-02 22:59

Udfra mine egne erfaringer vil jeg give Kim ret. Du bliver skuffet, fordi
tiden snart løber fra G3 200.

Geforce 4 ti er faldet meget i pris og der kommer indenfor et par måneder
nogle nye kort. Hvis du venter kan du måske få et G4 kort billigt.

Kim Larsen <mythos@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d0a5cbc$0$80398$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : cad

Dato : 15-06-02 00:03

"AnJ" skrev d. 14-06-02 21:28 dette indlæg :
> [...]
nedenstående
> mærker?
> Jeg har bl.a. et Aopen , GeForce3 TI200-DV128 (AGP,128MB DDR, opløsn
2048x1536, det koster ca 1500,- det virker meget fint
De andre er muligvis så dyre, fordi det er mere kendte mærkevarer.

http://www.kandu.dk/

Fra : cad

Dato : 15-06-02 00:18

http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=340326

http://www.kandu.dk/

Fra : AnJ

Dato : 15-06-02 08:27

Det kan godt ske jeg bliver skuffet, men jeg vil ikke ofre så mange penge,
og jeg vil heller ikke vente flere måneder. Jeg skal have et GF3 Ti200 og
dermed BASTA! Igen spørger jeg: "Hvilken producent er den bedste af
nedenstående?"

Creative Labs
Microstar
Palit Microsystems
Chaintech

På forhånd tak!

Mvh. Anders Jacobsen

Fra : Kim Larsen

Dato : 15-06-02 09:18

> [...]
> og jeg vil heller ikke vente flere måneder. Jeg skal have et GF3 Ti200 og
> dermed BASTA! Igen spørger jeg: "Hvilken producent er den bedste af

Prøv og se om ikke du så kan finde det som brugt, de er meget billigere end
som et nyt, og det er ikke lige den stump i systemet der bliver slidt mest.
Hvad du skal vælge af det du har beskrevet, det aner jeg ikke, jeg er bare
af den overbevisning at køber man noget man ved ikke er det rigtige, så kan
man kun blive skuffet. BASTA

Kim Larsen

Fra : Bachelor

Dato : 23-06-02 21:06

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> wrote in
news:3d0af840$0$78789$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:noget der ligner dette

> [...]
> af den overbevisning at køber man noget man ved ikke er det rigtige, så kan

Jammen manden spørger jo netop fordi han IKKE ved hvad
der er det rigtige.
Jeg ville da også gerne have en Ferrari, men er da
udemærket tilfreds med min SAAB 9000 Turbo når det
nu ikke ka' blive Ferrarien

Fra : Torben Christofferse~

Dato : 24-06-02 13:14

Hejsa jeg har et palit G3 ti200 128mb som jeg er rigtig glad for det kører
bare derud af.

Du kan købe et palit G3 ti200 64mb til 913,- incl. forsendelse og det er
hurtigere end mit kort og mange andre på grund af ramdac er på 400Mhz

Hilsen Torben

Fra : Martin K

Dato : 24-06-02 14:02

AnJ wrote:
> Creative Labs
> Microstar
> Palit Microsystems
> Chaintech

Jeg har selv gode erfaringer med Chaintech. Jeg har et GeForce 2 Ti 64 DDR
TV fra dem, og det spiller bare uden nogen som helst problemer Vi bruger
også Chaintech på mit arbejde, og her har jeg heller ikke observeret noget
besvær overhovedet....

--
Martin K