T65
Fra : MaRk

Dato : 14-06-02 18:05

Hej

Er det ikke lidt upraktisk at T65 kun kan skrive 160 tegn i en sms??
3310 og 3330 (nok osse andre) kan skrive 459 tegn i en sms.....
Hvis man nu sender 240 tegn i en sms fra 3310, betaler man så for 2 sms'er??

Kan man modtage billedbeskeder fra nokia telefoner med en T65??
Følger der kabel med til T65, eller skal det købes ved siden af?? Kan man
over hovedet få det??

Håber nogen kan fåste mine spørgsmål

Mvh.
MaRk

Fra : Hov-Hov

Dato : 14-06-02 19:20

> Er det ikke lidt upraktisk at T65 kun kan skrive 160 tegn i en sms??

Hvis man slår noget der hedder "Lang meddelelse" til kan T65 skrive mindst 3
sammenhængende sms'er...måske mere. Jeg har højst prøvet at skrive 3 sms'er
i én.

> Hvis man nu sender 240 tegn i en sms fra 3310, betaler man så for 2
sms'er??

Jep. Desværre.

> Kan man modtage billedbeskeder fra nokia telefoner med en T65??

Jep. Men Nokia kan ikke modtage fra Ericsson. Det kan mange Siemens til
gengæld...

> Følger der kabel med til T65, eller skal det købes ved siden af?? Kan man
> over hovedet få det??

Det skal købes seperat.

Jeg kan klart anbefale en T65. Købte en for 3 uger siden. Eneste ulempe er
at den som udgangspunkt ikke har infra rød eller bluetooth - men bluetooth
kan klares med et i/o kort og en sw-opdatering....

Mvh. Johnny
www.hov-hov.dk

Fra : lebt

Dato : 14-06-02 20:42

"Hov-Hov" skrev d. 14-06-02 19:20 dette indlæg :

> [...]
bluetooth
> kan klares med et i/o kort og en sw-opdatering....

Hej Johnny,

Du nævner ikke noget om at din T65 brummer. Er det mon endelig slut med
brummerne ? Ja, jeg er lidt nervøs idet jeg venter min T65 i næste uge.

Jeg har været inde og kigge lidt på logoer til en T65 - og i forhold til
f.eks. en Nokia - virker opløsningen noget højere i displayet. Kan det
være rigtigt ?

Til sidst. Hvor meget bruger man WAP. Hvor udbredt er det. Er det noget
der er værd at abonnere på ?

Takker!

Mvh,
Lars

http://www.kandu.dk/

Fra : MaRk

Dato : 14-06-02 21:15

"lebt" <lebt.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> være rigtigt ?
>
> Til sidst. Hvor meget bruger man WAP. Hvor udbredt er det. Er det noget

Jeg har en 3330 med wap og jeg har aldrig brugt det

Fra : Hov-Hov

Dato : 15-06-02 17:26

> Du nævner ikke noget om at din T65 brummer. Er det mon endelig slut med
> brummerne ? Ja, jeg er lidt nervøs idet jeg venter min T65 i næste uge.

hm. Jeg har ikke lagt mærke til noget brummeri...

> Jeg har været inde og kigge lidt på logoer til en T65 - og i forhold til
> f.eks. en Nokia - virker opløsningen noget højere i displayet. Kan det
> være rigtigt ?

Ved det ikke... har aldrig studeret en Nokia i detaljer..! Men opløsninger
er meget fin synes jeg.

> Til sidst. Hvor meget bruger man WAP. Hvor udbredt er det. Er det noget
> der er værd at abonnere på ?

Du kan bruge det til at finde nyheder, bio booking, online kalender m.v. Der
er også en tjeneste for Ericsson brugere hvorfra du via wap kan hente nye
logoer og ringetoner *gratis* (bortset fra den krone i minuttet det koster
at være på wap)

Mvh. Johnny

Fra : Andrew

Dato : 16-06-02 11:10

Hvorhenne er den tjeneste?

Mvh Anders

--
"Vandet var 14, og pigen var Samer og Singapore Airlines er til salg..."

Fra : Hov-Hov

Dato : 16-06-02 14:09

http://wap.esato.com/

> "Vandet var 14, og pigen var Samer og Singapore Airlines er til salg..."

Sjov signatur. Er der nogen mening med den??

Johnny
www.hov-hov.dk

Fra : Andrew

Dato : 16-06-02 16:59

> http://wap.esato.com/

ok

> Sjov signatur. Er der nogen mening med den??

Den er fra Casper og Mandrilaftalen.

Mvh Anders

Fra : Hov-Hov

Dato : 16-06-02 20:27

> Den er fra Casper og Mandrilaftalen.

Totalt grinert! Glæder mig til DVD nr. 2 - forhåbentligt - snart kommer. I
hvilken sammenhæng blev ovenstående sagt??

Johnny

Fra : Andrew

Dato : 16-06-02 21:55

> Totalt grinert! Glæder mig til DVD nr. 2 - forhåbentligt - snart kommer. I
> hvilken sammenhæng blev ovenstående sagt??

Jeg husker det ikke præcist, det er bare en af de der guldkorn som
Christensen fyrer af!
Han er genial den mand!!!

MVh Anders

Fra : MaRk

Dato : 15-06-02 11:57

> [...]
> at den som udgangspunkt ikke har infra rød eller bluetooth - men bluetooth
> kan klares med et i/o kort og en sw-opdatering....

Hej

Hvordan er T65'eren at skrive sms'er på?? jeg mener hvordan tasterne er at
trykke på??
Er der ordbog i??

Mvh.
MaRk

Fra : Hov-Hov

Dato : 15-06-02 17:30

> Hvordan er T65'eren at skrive sms'er på?? jeg mener hvordan tasterne er at
> trykke på??
> Er der ordbog i??

Der er t9.. jeg synes den er fin at skrive sms på...når man kommer til
sammenhængende sms nr. 3 kan den dog godt gå lidt langsomt... Nogle
Nokia-brugere siger den er mega langsom at skrive på... det oplever jeg
ikke...
Tasterne i t65 (version 1) var ringe. I de nye t65 er de blevet kraftigt
forbedret (kan kendes på at de er grå.. de gamle var hvide/gennemsigtige).
Jeg kan godt lide tasterne.

Eneste sted jeg oplever den er langsom er når man har 15+ sms'er i
indbakke.. så tager det lidt tid at "loade" indbakken...

Mvh. - og god weekend
Johnny
www.hov-hov.dk

Fra : MaRk

Dato : 16-06-02 13:27

> [...]
>
> Eneste sted jeg oplever den er langsom er når man har 15+ sms'er i
> indbakke.. så tager det lidt tid at "loade" indbakken...

Hvilket selskab har du?? Orange???

> Mvh. - og god weekend

I lige måde.

Fra : Hov-Hov

Dato : 16-06-02 14:10

> Hvilket selskab har du?? Orange???

Nej Tiscali...

Johnny
www.hov-hov.dk

Fra : MaRk

Dato : 16-06-02 14:20

> Nej Tiscali...
>
> Johnny
> www.hov-hov.dk

ok, mit orange sim kort var osse MEGET langsomt når man skulle åbne indbakke
når der var 14 beskeder i......
Kan du ik' lige give mig et link til den mp3-afspiller.