Ånder
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-06-02 17:16

Greetings!

Jeg oplevede noget ubehageligt i nat (jeg bor i et gammelt fredet hus).

Der blev køligt i mit soveværelse og jeg frøs selvom der havde været meget
varmt hele dagen og jeg havde min varme dyne over mig. Jeg drømte at min
hænder var følelsesløse og ubevægelige og jeg blev nærmest løftet op og
tippet ud over sengekanten. Jeg svævede på maven over dynen og gulvet og så
en mørk skikkelse i en spejl (jeg har ingen spejle i soveværelset). Jeg
kunne ikke skrige, selvom det var jeg jeg havde mest lyst til. Så vågnede
jeg med et sæt og skulle på toilettet. Ude på badewærelset var radiatoren
brændvarm tiltrods for at den har været slukket siden jeg flyttede ind. Jeg
skruede op og ned for termostaten men det ændrede intet. Der hørtes ingen
vand fossende gennem systemet. Til morgen var radiatoren ved at køle af igen
og nu er den helt kold.
Men... Jeg tror mine kuldegysninger, min drøm og radiatorens opførsel hænger
sammen på en måde.

Jeg har aldrig før troet på noget overnaturligt, men det gør jeg nu og det
gør mig bange. Jeg ved ikke hvordan jeg skal forholde mig til tingene.
Jeg flyttede ind 1/6-2002.

Håber jeg skriver i den rette gruppe.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : R.N.

Dato : 14-06-02 19:24

"Jesper G. Poulsen" skrev i en meddelelse

> [...]
> tippet ud over sengekanten. Jeg svævede på maven over dynen og gulvet og

> en mørk skikkelse i et spejl (jeg har ingen spejle i soveværelset).

( ...)

Ude på badewærelset var radiatoren
> brændvarm tiltrods for at den har været slukket siden jeg flyttede ind.

Ja det siger jo noget om, at det ikke bare var et mareridt - men hvad var
det så?

> Men... Jeg tror mine kuldegysninger, min drøm og radiatorens opførsel
>hænger
> sammen på en måde.

Det må ganske givet hænge sammen.

> Jeg har aldrig før troet på noget overnaturligt, men det gør jeg nu og det
> gør mig bange. Jeg ved ikke hvordan jeg skal forholde mig til tingene.
> Jeg flyttede ind 1/6-2002.

Så du de tv-udsendelser, hvor nogle clairvoyante hjalp politiet. Serien
sluttede vel for en 4-5 uger siden. Jeg synes de clairvoyante, som var med
dér havde meget fine evner for at opfange og fornemme extreme energier på
steder, hvor noget voldsomt var sket. Jeg kan ikke huske navnet på hende den
sorthårede, der boede i Hellerup, men det må der være andre der kan. Jeg
ville vælge hende, ringe hende op og få en samtale med hende om, hvad du
evt. kunne gøre.

Men der er jo mange forskellige. Frank Munkø som var med i udsendelserne
"Åndernes Magt" har også hjulpet mange. jeg synes du bør skynde dig at få
kontakt med en clairvoyant, som er anbefalet dig af andre.

> Håber jeg skriver i den rette gruppe.

Du har skrevet til en gruppe, hvor der 'færdes' en del mennesker som ved
noget om specielle problemer, som kræver een eller anden slags alternativ
hjælp.

Med venlig hilsen elena@io.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-06-02 13:46

"R.N." <elena@io.dk> wrote in message news:aedc7r$r8r$1@news.cybercity.dk...
> Ja det siger jo noget om, at det ikke bare var et mareridt - men hvad var
> det så?

Ja se, det er det store spørgsmål. Har oplevet en sær lugt på badeværelset.
Lidt urent. Ikke jordslået, som man altid hører om, men alligevel fugtigt på
en måde. Lugten kommer ikke fra afløb og jeg lider lidt af rengøringsvanvid
på det punkt. Jeg kan ikke vaske lugten væk.

> Det må ganske givet hænge sammen.

Jeg har overnattet på sofaen hos min eks. Hun har spirituelle fornemmelser,
men jeg vil ikke ha' hende på besøg, idet hun har sine følelser i klemme.
Jeg vil flytte min seng ind i stuen og så bruge soveværelset til opbevaring
og omklædning.

> Så du de tv-udsendelser, hvor nogle clairvoyante hjalp politiet. Serien

Jeg ser meget lidt TV. Jeg har dog set nogle episoder af "Åndernes magt".

> steder, hvor noget voldsomt var sket. Jeg kan ikke huske navnet på hende
den
> sorthårede, der boede i Hellerup, men det må der være andre der kan. Jeg

Ok, hun er hermed efterlyst. Nu bor jeg ganske vist i den anden ende af
landet, men alligevel.

> Men der er jo mange forskellige. Frank Munkø som var med i udsendelserne
> "Åndernes Magt" har også hjulpet mange. jeg synes du bør skynde dig at få
> kontakt med en clairvoyant, som er anbefalet dig af andre.

Jeg har været på nettet for at lede. Fandt Clairvoyant-skolen. Måske nogen
ved noget. Vil prøve at opsnuse Frank Munkø som du selv omtaler.

> Du har skrevet til en gruppe, hvor der 'færdes' en del mennesker som ved
> noget om specielle problemer, som kræver een eller anden slags alternativ
> hjælp.

Jeg har tilmeldt mig et hav af nyhedsgrupper, men jeg stoppede ved denne, da
der var en 'reklame' for noget "clairvoyant noget"...

Fra : Line Illum

Dato : 15-06-02 14:04

Hej Jesper.
Jeg synes, det lyder som en glimrende idé, at få en professionel til at
kigge på dit hjem og de ting, der sker omkring dig. Med hensyn til
personerne fra "Åndernes Magt" ville jeg nok tage dem med et forbehold,-
jeg mener, uanset, hvad man tror på, er det et faktum, at vi taler om et
tv-program, dvs. der er kamera imellem og vækker dermed straks min kritiske
sans. Jeg er selv alternativ behandler - har dog ingen forstand på at fjerne
ånder/spøgelser overhovedet - og forholder mig særdeles kritisk til hele
denne alternative verden, idet den rummer både virkelig dygtige folk og knap
så dygtige folk. Med hensyn til ovennævnte udvalg af clairvoyante vil jeg
helt klart pege på Steen Kofoed, indehaveren/grundlæggeren af Healerskolen i
København. Jeg har oplevet ham på et par workshops, og han er helt klart det
bedste bud, du kan få på en professionel, afslappet, kritisk indstillet og
jordnær clairvoyant, som ved, hvad han gør.
Indtil han - eller hvem du nu vælger - kan komme og hjælpe dig i dit hjem,
kan jeg kun råde dig til at tage det stille og roligt og forholde dig
nysgerrigt og afslappet til de ting, der sker. Jeg forstår til fulde, hvis
du synes, det er mystisk og underligt, måske endda ret skræmmende, men jeg
tror altid, der i den slags oplevelser ligger et væsentligt budskab, måske
fra din underbevidsthed til din bevidsthed eller fra "udefrakommende
bevidstheder" til dig. Et positivt budskab, omend kommunikationsformen ofte
kommer en del bag på os. Jeg får selv ind i mellem "selskab", når jeg sidder
og slapper af eller er på vej i seng, og hvis jeg er virkelig træt og ikke
gider "snakke", beder jeg "dem" om at gå ind i stuen i stedet for, og så er
der ikke mere halløj.
Jeg håber, du vil fortælle om sagens udfald og udgang, når du har fået styr
på det
Mange hilsner,
Line.

www.illuminee.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-06-02 14:33

"Line Illum" <line.illum@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Jeg synes, det lyder som en glimrende idé, at få en professionel til at
> kigge på dit hjem og de ting, der sker omkring dig. Med hensyn til

Det var også min tanke...

> [...]
> jeg mener, uanset, hvad man tror på, er det et faktum, at vi taler om et
> tv-program, dvs. der er kamera imellem og vækker dermed straks min

Samme her, men ikke på samme grundlag. Jeg har aldrig troet på 'ånder'.

> så dygtige folk. Med hensyn til ovennævnte udvalg af clairvoyante vil jeg
> helt klart pege på Steen Kofoed, indehaveren/grundlæggeren af Healerskolen

Jeg vil tage kontakt til nogle forskellige. Jeg vil sikkert også kigge på
priser, for det er garanteret ikke gratis at få folk til at komme og 'kigge
med'. Måske bliver det billigere at flytte, jeg ved det ikke...

> [...]
> bedste bud, du kan få på en professionel, afslappet, kritisk indstillet og
> jordnær clairvoyant, som ved, hvad han gør.

Okay, lyder betryggende.

> [...]
> kan jeg kun råde dig til at tage det stille og roligt og forholde dig
> nysgerrigt og afslappet til de ting, der sker. Jeg forstår til fulde, hvis

Jeg har svært ved at slappe af når ting ikke er iorden. Jeg er en ræv af
natur. Jeg skal gerne have flere udgange på et problem. Jeg har altid både
en plan B og en plan C plus en eller to ekstra i reserve...

> du synes, det er mystisk og underligt, måske endda ret skræmmende, men jeg
> tror altid, der i den slags oplevelser ligger et væsentligt budskab, måske

Sikkert nok, men jeg er ikke i stand til at tyde det. Jeg bliver opskræmt og
nervøs.

> fra din underbevidsthed til din bevidsthed eller fra "udefrakommende
> bevidstheder" til dig. Et positivt budskab, omend kommunikationsformen
ofte
> kommer en del bag på os.

Vi er forskelligt disponeret overfor sådanne budskaber. Jeg besidder en
enorm logisk sans, men når den ikke længere slår til, så er jeg på herrens
mark.

> [...]
> gider "snakke", beder jeg "dem" om at gå ind i stuen i stedet for, og så

Hvordan "snakker" man med ånder? Ville jeg kunne bedre "den" om at 'rejse på
ferie' (et tænkt eksempel)?

> Jeg håber, du vil fortælle om sagens udfald og udgang, når du har fået
styr
> på det

Jeg vil løbende følge op på det her i gruppen.

Fra : Line Illum

Dato : 15-06-02 18:15

Hej igen, Jesper.
Jeg ved sør'me ikke, hvordan man snakker med ånder,- jeg ved kun, hvordan
jeg efterhånden forholder mig til de fænomener, jeg ikke kan forklare med
logisk, rationel tankegang. Jeg har ikke noget problem med at have "ånder"
omkring mig, idet de sådan set passer helt fint ind i mit syn på, hvordan
tingene hænger sammen, og jeg har aldrig nogensinde oplevet noget
ondskabsfuldt eller væmmeligt i den retning, tværtimod har jeg erfaret, at
hvis jeg spørger, hvad i alverden det er, der foregår, får jeg altid en
eller anden form for svar eller reaktion. Min pointe er: I stedet for totalt
at afvise, at der måske er tale om ånder eller energier, i stedet for straks
at reagere med frygt og afvisning, kan det betale sig at være åben og
nysgerrig. Ligesom med mennesker,- når du møder folk omkring dig med mistro
og frygt, tiltrækker du de mest besynderlige og til tider aggresive
elementer, som til fulde opfylder dine forventninger,- hvis du derimod møder
folk åbent og nysgerrigt, ser hele verden - og dens respons til dig - ganske
anderledes ud.
En god ven af mig havde en meget stærk følelse af noget overnaturligt på sit
loft, du ved lyde, stemninger, underlige indtryk osv. Han lavede en aftale
med "dem" på loftet, - han respekterede, at "de" holdt til dér, og bankede
pænt på loftet, inden han gik ind, de skulle til gengæld lade være med at
give sig til kende for ham, før han syntes, han var klar til det. Hvorefter
alt mysti-fystisk forsvandt
I min tankegang er dette et klassisk eksempel på, at dét at anerkende, at
der er noget omkring os og forholde os afslappet til det, giver den samme
anerkendelse og ro tilbage igen. Jeg tror virkelig, at nogle af de
uhyggelige situationer, folk på "Åndernes Magt" beskriver, er opstået, fordi
de selv har været med til at "piske en stemning op".
Jeg blev engang for 7-8 år siden råbt an fra mit eget loft. Det kunne ikke
være andre mennesker eller en anden form for naturlig forklaring, for det
var helt udelukket. Jeg søgte så råd hos en professionel, som sagde til mig:
"Sæt dig ned og skriv en invitation til stemmen, fx. "hej stemme, jeg vil
gerne invitere dig til en snak på fredag kl. 19. Glæder mig til at se
dig."", for ligesom at finde ud af, hvad pokker det var, der foregik. Jeg
turde simpelthen ikke. Havde det været i dag, havde jeg klart grebet chancen
for måske at få indblik i alt det, jeg ikke forstår, men den gang turde jeg
ikke......
Min pointe er: Hvis du vil tale med dine "ånder", så gør det. Forklar dem
helt ærligt, hvordan du har det og hvordan du godt kunne tænke dig, at I kan
finde ud af at være samme sted alle sammen Du behøver hverken skrive
eller ringe eller nødvendigvis aftale et møde, bare tænk målrettet, og så er
beskeden sendt. Tror jeg Sådan virker det i hvert fald for mig.
Og så var det måske en idé at overveje, hvem skikkelsen i spejlet kan
være???? En side af dig selv, en person du kender, en person du HAR kendt,
men som måske er død fra dig? Dén kan du jo også spørge
Om ikke andet kan du i hvert fald glæde dig over, at din logiske, rationelle
tankegang her er sat overfor en gevaldig udfordring,- og det er slet ikke så
tosset
Mange hilsner,
Line.

Fra : R.N.

Dato : 19-06-02 20:25

"Line Illum" skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg mener, uanset, hvad man tror på, er det et faktum, at vi taler om et
> tv-program, dvs. der er kamera imellem og vækker dermed straks min

I forbindelse med de udsendelser jeg har set, hvor clairvoyante har hjulpet
har jeg siddet og tænkt at det var tegn på stor kompetence, dygtighed eller
hvad man nu vil kalde det i dette tilfælde, når de var i staqnd til at
udføre handlinger som i virkeligheden burde kræve muligheden for meditativ
ro til at søge indad i sit sind.

At de trods de mange uvedkommende mennesker med snurrende kameraer alligevel
kunne vise deres evner var for mig bevis på at de netop virkelig KUNNE
noget. Og jeg er sikker på at deres evner kommer til større udfoldelse under
mere ugenerte forhold.

Frank Munkø og Steen Kofoed er begge i besiddelse af et stort clairvoyant
potentiale. Jeg har set med egne øjne, hvad Frank Munkø kan, det var noget
som var betydeligt mere fantastisk end det man så på TV. Men det var vel så
fordi han havde fred og ro til at gøre det.

Men jeg synes som allerede nævnt at både Steen Kofoed og de to damer man så
i de første udsendelser med politiarbejdet har store clairvoyante evner.

Med venlig hilsen elena@io.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-06-02 10:17

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> wrote in message

Nogen der har en idé om hvad en åndeuddrivelse kan koste ?

Fra : Steen Jørgensen

Dato : 17-06-02 21:55

Hej Jesper.

Hvis du vil i kontakt med den mørkhåret dame fra Hellerup - så har jeg
hendes tlf. nr. Hun er en af mine tidligere kollégaer, og jeg sætter stor
pris på hende. Jeg kender ikke hendes pris - men ved, at hun er dygtig. -
Jeg er dog lidt usikker på. om hun "renser" huse - men under alle
omstændigheder kan hun lave en diagnose - som kan give dig tryghed.

Ligeledes kender jeg en herre i Jylland, som laver fjernuddrivelse - med
stor succes. - Så vidt jeg husker tager han 700-800 kr.

Indtil du får etableret en kontakt - handler det om, at du får stabiliseret
dit solar-plexius(s-p). Mange fysiske fænomener, som vi ikke rigtig kan få
til at passe ind i vort normale univers - skyldes turbulenser i s-p.
Forstil dig en lysende hinde eller beskyttende energifelt, hvorigennem kun
positive energierne kan trænge - lav den øvelse inden du skal sove. Det
hjælper dig til at passe på dine s-p energier.

Vil du have svar hurtigt - så brug min arbejdsmailadresse på
steenj@nytaspekt.dk

Med Venlig Hilsen
Livssynskonsulent og foredragsholder
Steen Jørgensen
Tlf. 47 38 55 18
Mob. 22 50 24 08
www.steensforedrag.dk
mailto: steensforedrag@mail.tele.dk
copy to steenj@nytaspekt.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 17-06-02 23:50

"Steen Jørgensen" <steensforedrag@mail.tele.dk> wrote in message
> Indtil du får etableret en kontakt - handler det om, at du får
stabiliseret
> dit solar-plexius(s-p). Mange fysiske fænomener, som vi ikke rigtig kan

Her står jeg af... Jeg har haft nogle ubehagelige oplevelser og har mistanke
til at der foregår noget sært i huset, men der stopper det også.

> til at passe ind i vort normale univers - skyldes turbulenser i s-p.
> Forstil dig en lysende hinde eller beskyttende energifelt, hvorigennem kun

Hold mig venligst udenfor dette.

Så hellere flytte.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen
- Skriv lige lidt info om det indlæg I svarer på;
vi andre er jo ikke tankelæsere...

Fra : Pedersen

Dato : 18-06-02 20:40

her er en "hjælper" i nærheden af Silkeborg !

http://www.siriusmedia.dk/

Pedersen.

Fra : Steen Jørgensen

Dato : 18-06-02 22:32

Hvis ikke du ønsker hjælp, hvorfor beder du så om det?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-06-02 09:32

> Hvis ikke du ønsker hjælp, hvorfor beder du så om det?

Jeg beder om hjælp til min _bolig_. Jeg selv har ingen problemer åndeligt.
Men det du måske for åndet til at forstå. Dig om det.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen
- Skriv _under_ det I svarer på. Spørgsmål først, svar bagefter.
Det er jo ikke Jeopardy.

Fra : HALLUM

Dato : 19-06-02 10:59

> "Steen Jørgensen" <steensforedrag@mail.tele.dk> wrote in message
>
> Jeg beder om hjælp til min _bolig_. Jeg selv har ingen problemer åndeligt.
> Men det du måske for åndet til at forstå. Dig om det.

Goddag Jesper !

Hvor ubehøvlet kan man egentlig være ?

Jeg synes godt nok du er bøvet at høre på, sådan som du
reagere på Steens indlæg her tidligere i tråden !

Kunne man ikke bare svare pænt nej tak, ligesom hvis
McDonalds ekspedienten spurgte dig om du vil have
pommes frites sovs med ?

Forhåbentlig laver du ikke samme scener på McDonalds ?
Eller det gør du måske..... skulle da ikke undre mig......

Eller er det fordi du ikke helt forstår hvad der tales om
vedr. Solar Plexus ? - det lyder / ser sådan ud !

Men istedet for bare at vrænge af ting man ikke kender,
kunne det måske være en god idé at prøve at finde ud af,
hvad dét nu er for noget....... istedet for at lege fornærmet baby.....

mvh. Hallum

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-06-02 12:06

"HALLUM" <ph@hallums.dk> wrote in message
> kunne det måske være en god idé at prøve at finde ud af,
> hvad dét nu er for noget....... istedet for at lege fornærmet baby.....

Jeg har ikke behov for at findet ud af noget. Jo, jeg har behov for at kende
prisen (i kroner og ører) på clairvoyante...

Healing og solar plexus og hvad ved jeg har jeg ikke brug for. Hvis jeg
havde havde jeg nok spurgt efter det.

Fra : HALLUM

Dato : 19-06-02 12:22

> [...]
> prisen (i kroner og ører) på clairvoyante...
>
> Healing og solar plexus og hvad ved jeg har jeg ikke brug for. Hvis jeg

Jeg snakker ikke om hvad du har brug for - jeg snakker om
hvordan du snakker og tiltaler dine (venlige) medmennesker !

mvh. Hallum

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-06-02 17:49

"HALLUM" <ph@hallums.dk> wrote in message
> Jeg snakker ikke om hvad du har brug for - jeg snakker om
> hvordan du snakker og tiltaler dine (venlige) medmennesker !

Jeg tiltaler dem efter gavn ikke efter navn. Når jeg får stukket (for mig at
se) ubrugelige oplysninger i hovedet, så svarer jeg også derefter.
Men okay. Her i gruppen kan man tilsyneladende ikke hjælpe; så er det da
godt der var en enkelt der kunne ovre i dk.livssyn.kristendom.

Jeg er hverken kristen eller til alternativ behandling. Jeg stillede
nogenlunde samme spørgsmål i de to grupper for at få en så bred vinkel som
muligt. I DLK fik jeg smidt ord og begreber som psykisk syg og helligånden i
hovedet og herinde får jeg udstukket div. alternativt healings-snak.

Det er jo fløjtende ligegyldigt. Det er jo ikke _mig_ der har et problem,
det er _bygningen_...!

Fra : all4you

Dato : 19-06-02 21:48

> [...]
> Men okay. Her i gruppen kan man tilsyneladende ikke hjælpe; så er det da
> godt der var en enkelt der kunne ovre i dk.livssyn.kristendom.

Du har også fået flere og præcise råd her i gruppen, af Pedersen bl.a der
oven i købet har forsynet dig med et link til "åndeuddriverens" hjemmeside.!
Det var jo i følge dig selv det eneste du ville.Alle andre svarer også ud
fra deres viden og erfaring. At du ikke kan bruge det til noget, set med
dine øjne, er dit valg og giver ingen grund til spidse bemærkininger.!

> [...]
> muligt. I DLK fik jeg smidt ord og begreber som psykisk syg og helligånden
> hovedet og herinde får jeg udstukket div. alternativt healings-snak.

Der er ikke blevet sagt / skrevet noget som du ikke burde læse og prøve at
forstå. Du tiltrækker selv dine svar.!
....så gå nu alle svarene igennem igen op til flere gange og spørg dig selv
hvad de siger til dig.!

> Det er jo fløjtende ligegyldigt. Det er jo ikke _mig_ der har et problem,
> det er _bygningen_...!

Her tager du grueligt fejl. Alt hvad du oplever, alt hvad du ser er hentet
inde fra dig selv. Dermed ikke være sagt at en "åndemaner" ikke kan få ro på
dit hus, men du vil slæbe "spøgelset" med videre, med mindre DU ændrer på
noget væsentlig i DIT liv. Det kan da godt være at det at flytte er en god
ide, for du kan tilsyneladende ikke akseptere at du selv er en del af dine
egne oplevelser, så det at flytte bringer i hvert fald dig, som person, ind
på en anden bane.!

Men i øvrigt kan jeg slet ikke se at der var noget i din historie der
berettiger din frygt.! -

Jan

Fra : R.N.

Dato : 19-06-02 23:30

"all4you" skrev i en meddelelse

som muligt. I DLK fik jeg smidt ord og begreber som psykisk syg og
helligånden i hovedet ...
Hvad er DLK for en gruppe ? ?

> Men i øvrigt kan jeg slet ikke se at der var noget i din historie der
> berettiger din frygt.! -

Åh det kan der jo nok være delte meninger om. Hvis man sover alene et
forholdsvis nyt sted og så bliver løftet op og tippet ud over sengekanten,
det kunne da få mange store stærke mænd til at flygte langt væk.

Man kan vel godt forstå, hvis Jesper er bragt noget ud af fatning og prøver
at finde nogen han kan 'snakke' med om sin temmelig ubehagelige oplevelse og
om at den satte ham en kraftig skræk i livet.

Kan vi ikke komme tilbage til at han i virkeligheden står med et ret stort
problem. Måske kunne det stadig lykkes i fordragelighed at 'snakke' sig frem
til noget der er forståeligt for een som aldrig har beskæftiget sig med
noget i den retning før. Det skulle der gerne være plads til.

med venlig hilsen elena@io.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 20-06-02 00:16

> som muligt. I DLK fik jeg smidt ord og begreber som psykisk syg og
> helligånden i hovedet ...
> Hvad er DLK for en gruppe ? ?

Forkortelse for den gruppe jeg omtalte... Dk.Livssyn.Kristendom - Lige så
vel som DFB = dk.fritid.bil - gruppen hvori jeg første gang stødte på John
Sahl

> [...]
> til noget der er forståeligt for een som aldrig har beskæftiget sig med
> noget i den retning før. Det skulle der gerne være plads til.

Jeg har fundet ud af at folk som Frank Munkø og Steen Kofoed vil være
perfekt til opgaven - meen... Nu efterlyser jeg faktisk også et prisleje for
sådanne healere (iflg loven må jeg ikke indhente tilbud fra mere end 3, så
jeg vil være slemt ked af at 'spilde' disse 3 forsøg på noget der enten er
for dyrt eller for dårligt).

Og nej, jeg har stadig ikke brug for urter og åndeligt velvære. Jeg har brug
for ro i mit hjem.

De grupper hvori jeg rådgiver, går jeg efter sagens kerne og ikke efter min
'tro'. Jeg forsøger ikke at indoktrinere folk til noget som helst. Folk der
ikke kan forstå mit behov, skal ikke svare på denne tråd.

Fra : John Sahl

Dato : 20-06-02 06:51

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> wrote in message news:3d1110df$0$251$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Forkortelse for den gruppe jeg omtalte... Dk.Livssyn.Kristendom - Lige så
> vel som DFB = dk.fritid.bil - gruppen hvori jeg første gang stødte på John
> Sahl

Hej Jesper

Hvad skal jeg blandes ind i det her for?

FUT dk.snak.snik

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Vind 2 billetter til VM Finalen i Japan + rejse og hotel -

Fra : all4you

Dato : 20-06-02 11:19

> [...]
> jeg vil være slemt ked af at 'spilde' disse 3 forsøg på noget der enten er

Du må da ringe og skrive til alle dem du har lyst til og få en pris oplyst
fra dem alle.
Du skal vel ikke ud i en offentlig tilbudsrunde (hvor den lov gælder).

Jan

Fra : R.N.

Dato : 20-06-02 23:10

> [...]

> fra dem alle.

> Du skal vel ikke ud i en offentlig tilbudsrunde (hvor den lov gælder).

Du kan f.eks. også købe det blad der hedder "Nyt Aspekt" og gennemlæse
alle de hundreder af store og små annoncer der er om clairvoyante og medier
og alle mulige andre - enhver annoncør angiver jo enten adresse eller
tlf.nr. eller begge dele, fordi han gerne ser at nogen henvender sig til
ham.

Helt klart.

Men man må ikke sætte 10 forskellige håndværksmestre i gang med at sidde og
lave overslag over hvad det vil koste at bygge en villa på 250 kvadratmeter
med tårnkammer og 5 badeværelser o.s.v. for at de skal regne ud hvad det vil
koste i materialer og arbejdstimer m.m. og så lade dem sejle deres egen sø
og aldrig høre noget til dig bagefter.

Det må man ikke, men der er ingen der vil løfte et øjenbryn over at du
ringer rundt til nogle clairvoyante for at spørge, hvad de tager for at
komme ud og kigge på eens hus.

Med venlig hilsen elena@io.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-06-02 04:44

> Du kan f.eks. også købe det blad der hedder "Nyt Aspekt" og gennemlæse

Nu havde jeg som udgangspunkt ikke tænkt mig at købe noget som helst.

Jeg ville bare gerne vide hvad jeg skal regne med... 100,-
200,-
5000,-

Anyone?

Fra : Sm

Dato : 21-06-02 08:30

> [...]

> Nu havde jeg som udgangspunkt ikke tænkt mig at købe noget som helst.
>
> Jeg ville bare gerne vide hvad jeg skal regne med... 100,-

1000000,00 kr så begynd bare at spare sammen.
I Danmark er der heldigvis ingen grænser for hvor dum man må være.

Soeren

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-06-02 22:18

"Sm" <dsl52801x@vip.cybercity.dk> wrote in message
> 1000000,00 kr så begynd bare at spare sammen.
> I Danmark er der heldigvis ingen grænser for hvor dum man må være.

Nej, det ser jeg tydeligt...

Hvor er du sluppet ud fra?

Fra : Bjarne Krog

Dato : 22-06-02 08:31

On Fri, 21 Jun 2002 23:17:54 +0200, "Jesper G. Poulsen"
<ms2mogens@ingensteder.dk> wrote:

>"Sm" <dsl52801x@vip.cybercity.dk> wrote in message
>
>Nej, det ser jeg tydeligt...
>
>Hvor er du sluppet ud fra?

Gider i ikke godt at tale pænt........

Jeg ved godt at nu siger i bare at jeg kan lader være med at læse
jeres imdlæg, men det er vel ikke derfor i sender dem vel?

Det er tydeligt at Jesper leder efter en pris, og da der er masser af
priser inden for emnet, så er det ikke til at give et korrekt svar da
alle køre med ders individuelle priser, så Jesper det eneste du kan
gøre er at ringe rundt, for du havde vel ikke ventet at der var andre
der skulle gøre det for dig?

Fat knoglen og du vil blive hjulpet, der er så mange der står i kø for
at hjælpe dig, men du bliver nød til at tage kontakt til dem, for de
sidder ikke med en krystalkugle og holder øje med hvem der har brug
for deres hjælp, for så derefter at ringe til vedkommende :-=))

Håber du finder ud af det Jesper
---
Helbredende hilsner fra
Akupunktør Bjarne Krog http://www.blivrask.dk
Søger du en akupunktør så kik her http://www.akupunktoerer.dk/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-06-02 10:05

"Bjarne Krog" <b.krogFJERNDETTE@get2net.dk> wrote in message

> Håber du finder ud af det Jesper

Jeg satsede på at nogen vidste noget. Der er altid nogen der ved noget i
andre grupper her på usenet. Her ved man åbenbart ikke andet en principielle
ting og sager.

Jeg finder nok ud af noget. Om ikke andet, så flytter jeg nok snart...

Fra : all4you

Dato : 21-06-02 14:03

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ville bare gerne vide hvad jeg skal regne med... 100,-
> [...]

Hvis du vil vide prisen hvorfror ringer du så ikke bare til en af dem.?
Det er da kun "dem" der kan give dig en pris..?

Jeg står af tråden her.! - den er kørt af sporet - hvis der nogensinde har
været et.

Jan

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-06-02 22:17

"all4you" <langholm@vejen-net.dk> wrote in message

> Hvis du vil vide prisen hvorfror ringer du så ikke bare til en af dem.?
> Det er da kun "dem" der kan give dig en pris..?

Jeg leder efter en ca-pris Hvad skal jeg regne med? Er det så svært at
forstå?

> Jeg står af tråden her.!

Tak, det vil jeg sætte pris på...

Fra : HALLUM

Dato : 20-06-02 11:13

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

- SNIP -

> (iflg loven må jeg ikke indhente tilbud fra mere end 3, så
> jeg vil være slemt ked af at 'spilde' disse 3 forsøg på noget der enten er
> [...]

- SNIP -

Tror du, det er en EU licitation du har gang i ?

mvh. Hallum

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 20-06-02 17:01

> Tror du, det er en EU licitation du har gang i ?

Nej.

Men jeg må ikke indhente mere end 3 tilbud.

Fra : HALLUM

Dato : 20-06-02 17:35

> Nej.
> Men jeg må ikke indhente mere end 3 tilbud.

Jesper - så er jeg altså lige nødt til at spørge dig,
hvorfor du ikke må indhente mere end de 3 tilbud ?

Hvem siger det da ?

mvh. Hallum

Fra : Steen Jørgensen

Dato : 23-06-02 23:21

Jeg var ikke ude på at fornærme dig.
Det er ikke et åndeligt problem i øvrigt - men derimod et psykisk. Og den
typer af fysiske indvirkninger på hjem a la det du har beskrevet - lægger
sig teknisk til energiforstyrrelser/ubalancer i solar-plexius.

Men fred være det. - Modtag mine undskyldninger, hvis jeg upåagtet har
fornæmet dig. - Det har ikke været hensigten.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 24-06-02 06:17

"Steen Jørgensen" <steensforedrag@mail.tele.dk> wrote in message
> sig teknisk til energiforstyrrelser/ubalancer i solar-plexius.

Solar-plexus min bare... Og det ved du... Hovsa, et filter *plonk*

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 24-06-02 08:51

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> skrev i en
meddelelse news:3d16ab98$0$78792$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Steen Jørgensen" <steensforedrag@mail.tele.dk> wrote in message
>
> Solar-plexus min bare... Og det ved du... Hovsa, et filter
*plonk*

Jesper

Respekter venligst hvilken gruppe du befinder dig i........

Her taler man pænt til hinanden og respekterer alternative
forslag - eller undlader at svare på dem - dette ER
helbred.alternativ

og Steen har ret - den slags knytter sig ofte til ubalancer i
dette område, og dine ubehagelige svar viser at du har STOR
ubalance der.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 24-06-02 11:19

"J¤mfruen)" <jomfru_d@worldonline.dk> wrote in message
> og Steen har ret - den slags knytter sig ofte til ubalancer i

Jeg har før nævnt det og jeg nævner det ikke mere... Udover *plonk*

Fra : zahbo

Dato : 22-06-02 08:34

Hej Jesper.

Jeg tager chancen og forsøger at komme med mit råd til dig.

Der er ca. lige så mange pris på den ydelse som du ønsker, som der er
clairvoyante, som tilbyder den.
Derfor kan det være svært at komme med en pris til dig, mange clairvoyante
tager time pris, og hvor lang tid vil det tage at fjerne dit hus´s problem,
kan ingen svar på.

Mit råd til dig er, gå ind på clairvoyante.dk eller healerskolen.dk, de har
lister med behandler, og der kan man søge på områder.
Så du kan finde dem som bor tæt på dig. Ring til en 3 - 4 stykker(hellere en
for meget, end en for lidt), snak med dem, forklar dem problem, og få en
pris.

Det vigtigste er at du føler det er den rigtige som kommer til dig, og
hjælper dig af med den Ånd som er i dit hus.

Held og lykke med det.

Rico.