Yes, fri bane i morgen pga fodboldkamp
Fra : Richard Pade

Dato : 14-06-02 16:15

Yes, så blev det endelig til at DK skal spille VM på et humant tidspunkt
for mc-kørsel.

Lad os håbe vejret holder til i morgen eftermiddag, så vi kan få et par
gode timer på de biltomme landeveje uden alle dem med blød hat, der
plejer at køre til Brugsen i sneglefart på det tidspunkt.

Men lad nu være med at skære svingene af den grund, det kunne meget vel
gå ud over en af os andre!

God tur,
Richard

Fra : Jens U

Dato : 14-06-02 19:36

Richard Pade ...
> [...]
> plejer at køre til Brugsen i sneglefart på det tidspunkt.
>
> Men lad nu være med at skære svingene af den grund, det kunne meget vel

Ja, det er bare dajligt

Andre mener jo nok at vi så ikke er nationale nok

Jeg kan godt nøjes med 10 min sammendrag i stedet for 105 stive minutter.

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@e-box.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Jørgen Winther

Dato : 14-06-02 20:54

"Jens U" <reveredk@e-box.dkX> wrote in message
> Andre mener jo nok at vi så ikke er nationale nok

Tænk, at man udviser nationalfølelse ved at se fjernsyn! Og tænkt, at vi i
disse snart så langvarige FN-tider stadig mener, at nationalfølelse er en
god ting! Der mangler sommetider lidt dybde i folkeholdningerne - en dybde,
vi andre blot finder i livet generelt og vore hobbies specifikt.

--
Jørgen

Fra : Steen Schmidt

Dato : 14-06-02 21:05

> [...]
dybde,
> vi andre blot finder i livet generelt og vore hobbies specifikt.

Så sandt.

Mvh
Steen