chat
Fra : varde

Dato : 14-06-02 14:33

Er der en der ved hvordan man nemmest laver et chatroom på sin hjemmeside ?

Varde

Fra : Jönson

Dato : 14-06-02 21:11

ASPchat.... :)
Har får ikke mindre en time siden færdiggjordt en.... :)
Ligner alle de alle, men sig til, så sender jeg den.
Du kan teste på www.pzycdesign.dk om det er noget.

/J.-

Fra : Jönson

Dato : 14-06-02 21:56

Men der er mangler, men det virker udmærket...

Fra : varde

Dato : 18-06-02 15:38

Linket virker ikke

Fra : Jönson