Aus V7700-drivere
Fra : Nyheder

Dato : 17-12-00 20:47

På mit nyinstallerede system med Abit KT7-Raid og Asus V7700 Deluxe har jeg
en del bootprobs. Ca. hver 2. gang kommer der ikke andet end en grøn skærm
og en stribe foroven. Har installeret de seneste Via 4-1-drivere.
Jeg kører med de medleverede drivere på Asus CD-en. Skal jeg bruge nogle
andre?
Mvh.

Bent

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 18-12-00 00:38

Nyheder wrote:

> [...]
> og en stribe foroven. Har installeret de seneste Via 4-1-drivere.
> Jeg kører med de medleverede drivere på Asus CD-en. Skal jeg bruge nogle

Har et system lignende. Abit KT7-Raid og V7700 deluxe, og der bør ikke
komme nogen grøn skærm på noget tidspunkt....

Hvordan er skærmen grøn, Har du kigget under grafik indstillinger med
hensyn til farver... Evt, har du sikret dig at det ikke er skærmstikket
der er defekt?
MVH Mikkel

Fra : SoS

Dato : 18-12-00 02:49

"Nyheder" <bentlund@dadlnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og en stribe foroven. Har installeret de seneste Via 4-1-drivere.
> Jeg kører med de medleverede drivere på Asus CD-en. Skal jeg bruge nogle

Har læst om det et eller andet sted på
alt.comp.periphs.videocards.nvidia

SoS

Fra : Bent Lund

Dato : 18-12-00 19:41

Tak for de foreløbige meldinger, vedr. Asus V7700-probs. Jeg har opgraderet
til DirectX 8 og det har hjulpet noget.
Men hvad kører I med af drivere til kortet?

Hilsen

Bent

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 18-12-00 19:48

Kører med v6.49 og dx8. Har prøvet med alle de andre drivere, men v6.49
kører bedst for mig.

Mvh. Jacob

Fra : sniper Nolight

Dato : 18-12-00 22:43

> Men hvad kører I med af drivere til kortet?

nvidia detonator 3 (6.31)... min pc er dog en pIII... ingen probs... er
skærmen helt grøn med striber bør du måske tjekke om du har varme
problemer... dit system er osse glad for power... hvor kraftig er din
strømforsyning?... 300w er ikke for meget.

Fra : Bent Lund

Dato : 19-12-00 16:44

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> nvidia detonator 3 (6.31)... min pc er dog en pIII... ingen probs... er

Jeg fandt på FAQ'en www.apushardware.com/faqs/kt7faq/faqboot.html et muligt
svar på mine problemer. Jeg tror ikke det skyldes varme, men en eller anden
konflikt. Grunden til at skærmen var grøn er at det er W98-baggrunden.
Hilsen
Bent