Musse problemer
Fra : Thor

Dato : 14-06-02 13:49

Min mus begynder at køre i hak, når jeg spiller, sad lige og spillede sof 2,
og så begyndte den at hakke, nogle der ved hvorfor

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-02 15:27

prøv at rense den !!

Fra : Thor

Dato : 14-06-02 16:16

> prøv at rense den !!

har prøvet op til flere gange

Fra : Nano**

Dato : 14-06-02 15:51

"Thor" <thorjak@Nospan.dk> skrev i en meddelelse
> Min mus begynder at køre i hak, når jeg spiller, sad lige og spillede sof
2,
> og så begyndte den at hakke, nogle der ved hvorfor

er den trådløs, så skift batterierne ;)

Fra : Thor

Dato : 14-06-02 16:16

> er den trådløs, så skift batterierne ;)
Har jeg næsten lige gjort

Fra : Thor

Dato : 14-06-02 17:01

> er den trådløs, så skift batterierne ;)
JEg kan ikke se hvorfor det er batterierne, for den gør det jo ikke på
skriveboret, kun i spil der køre openGL(tror jeg).
Og maskinen er sku hurtig nok.
2000Xp
500(+ lidt flere ram)
Geforce 4 MX :(
Logitech MUS og Keybord (trådløse)

Fra : S. B. [8000]

Dato : 16-06-02 20:20

"Thor" <thorjak@Nospan.dk> wrote in message
> JEg kan ikke se hvorfor det er batterierne, for den gør det jo ikke på
> skriveboret, kun i spil der køre openGL(tror jeg).
> [...]

Prøv at defragmenter din harddisk, det hjalp på min, hvis den skal lede hele
skiven igennem for at finde de dele den skal bruge for at køre spillet, kan
det give en lidt hakkende spillestil

Søren