Hjælp til logo
Fra : ?

Dato : 14-06-02 13:11

Hej vil lige spørge om der er nogen der vil lave et fedt logo til min side

der skal stå Jacob.tk håber der er nogen der vil hjælpe

Mvh. Jacob

Fra : Steen Sativa

Dato : 14-06-02 13:32

Jacob

Hvad vil du give ud for det???
- send mig om hvad du ønsker -
måske har du selv nogle tanker (også farver, størrelse, fonte osv!!)
så kan vi se på det.

hilsen

Steen Sativa
xxxxxxxxxxxx
Soeholmvej 2B, Tuse
DK-4300 Holbaek

tel +45 59480450
fax +45 59480452
or
mobil +45 20706048

e-mail steen@sativa.dk

Fra : Dyl

Dato : 19-06-02 08:13

<SNIP>
Hej vil lige spørge om der er nogen der vil lave et fedt logo til min side

> der skal stå Jacob.tk håber der er nogen der vil hjælpe
>/SNIP>

Du kan med fordel benytte programmet SWISH til sådanne formål.

Det er et nemt og enkelt program som er særdeles velegnet til det du
efterspørger. Brug 10 minutter, og leg med de 150 effekter som man frit kan
vælge imellem.

/Bjarne (Dyl)

Fra : Janus Høi

Dato : 19-06-02 10:20

"Dyl" <dyl@city.dk> skrev i en meddelelse
> <SNIP>
> Hej vil lige spørge om der er nogen der vil lave et fedt logo til min
side

> Du kan med fordel benytte programmet SWISH til sådanne formål.

Kan findes her:
http://download.com.com/3000-2186-7747039.html?tag=lst-0-1
--
Janus Høi