Jurassic Park IV
Fra : Daniel Brenøe

Dato : 14-06-02 11:58

I et interview med Spielberg i bladet Starlog, Blev han spurgt om der
ville komme en "fourth 'Jurassic' film":
"You're talking to the guy who has got to decide, and at this point I've
pretty much decided to do a Jurassic IV. Similar to the third Jurassic,
I will not direct it. I would hope that I could get Joe Johnston to
direct this one, too, but it's up to him. I'll certainly offer it to Joe
before I offer it to anyone else. We actually have a wonderful story
that I think is the best story since the very first movie. In fact, I
wish it were the third story instead of the fourth one. It came late,
but it is actually the best story I've heard for a dinosaur movie since
the Michael Crichton book. And I'm not going to tell you anything about
it. My lips are sealed".

Er det bare mig eller lyder dette som tom snak for ikke at skræmme folk
væk?
Den sidste var da alt andet end god...

Fundet på: http://www.darkhorizons.com/news.htm

Daniel
filmremovethis@pc.dk

Fra : ottesen

Dato : 14-06-02 13:30

"Daniel Brenøe" <dfr25@hotmail.com> wrote in message
SNIP

> Er det bare mig eller lyder dette som tom snak for ikke at skræmme
folk
> væk?
> Den sidste var da alt andet end god...

Men efter min mening dog bedre end 2'eren som var pinligt ringe...

/ottesen

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 14-06-02 14:52

On Fri, 14 Jun 2002 14:29:57 +0200, "ottesen"
<ottesenSpAM-MIG-IkKE@sol.dk> wrote:

> [...]
>SNIP

>folk
>>

>Men efter min mening dog bedre end 2'eren som var pinligt ringe...

Enig!

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 14-06-02 16:44

> Enig!

Skræmmende! (har ikke set 2'eren.)

anr

"I'm starving! Mom, can we go Catholic, so we can get communion
wafers and booze?"
-Bart Simpson

Fra : C.H.Engelbrecht

Dato : 14-06-02 19:32

Skulle ikke undre mig om en evt. 4'er ku' gå hen og være meget god, jeg
kunne egentlig også meget godt lide 3'eren. Spielberg lavede også fire
'Jaws' film, og der var den sidste sgu egentlig lige så god som den første
(IMØ) , selv om haj-trenden var brændt af for længst. -chris

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 14-06-02 20:13

"C.H.Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 'Jaws' film, og der var den sidste sgu egentlig lige så god som den første
> (IMØ) , selv om haj-trenden var brændt af for længst. -chris

Spielberg lavede ÈEN Jaws film ; Den første og den bedste.

Du synes Jaws IV : The Revenge var god ??

Søg hjælp

Thomas

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 14-06-02 23:43

> Spielberg lavede ÈEN Jaws film ; Den første og den bedste.
>
> Du synes Jaws IV : The Revenge var god ??
>
> Søg hjælp

Enig.

Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Henrik Grønnemark Je~

Dato : 14-06-02 21:32

Jeg kunne ikke være mere uenig, 2'eren er da den bedste i hele serien....

Fra : No Humor Man

Dato : 15-06-02 22:29

"Henrik Grønnemark Jensen" <Watchmen@hotmail.com> wrote in message
> Jeg kunne ikke være mere uenig, 2'eren er da den bedste i hele serien....
[snip]
Hmm... imho, må du altså have spist søm. Den er banal og svinger om sig med
ugennemarbejdede og ret ligegyldige samtaler mellem forskerne. Den eneste
personkarakterisering der ser ud til at være en lille smule gennemarbejdet
og ikke en komplet karikatur er storvildtjægeren spillet af Pete Postewhite.

--
From Carsten
also known as the notorious 'No Humor Man' (With Humor) among friends.

Fra : David Rasmussen

Dato : 16-06-02 10:02

No Humor Man wrote:
> [...]
> personkarakterisering der ser ud til at være en lille smule gennemarbejdet

Nåh, ligesom 1'eren og 3'eren mener du?

/David

Fra : No Humor Man

Dato : 17-06-02 15:46

"David Rasmussen" <pinkfloydhomer@yahoo.com> wrote in message
> Nåh, ligesom 1'eren og 3'eren mener du?
Ah, de er knap så slemme som 2'eren, imho. Men det er jo en smagssag. .)

--
From Carsten