Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Bedste pris på Canon G2
Fra : hl

Dato : 14-06-02 11:30

Hej

Hvad skal holde mig tilbage fra at købe et Canon G2 til 899 +26 euro gennem
hificomponents.de ?
Kan det fåes til samme pris herhjemme ?

Fra : Torben Schou Jensen

Dato : 14-06-02 12:08

"hl" <hljensen@worldonline.dk> wrote in message
> Hej
>
> Hvad skal holde mig tilbage fra at købe et Canon G2 til 899 +26 euro
gennem
> hificomponents.de ?
> Kan det fåes til samme pris herhjemme ?

925 ECU = 6,887.24 Danish Krone
Billigste pris ifølge http://www.prisindex.dk/ er lige nu 7.699 kr i DK.
Så din pris er god nok, men hvad med garantien?
Jeg har ellers set et Canon G2 til 6500 dkr i Peking.
Mvh
Torben

Fra : hl

Dato : 14-06-02 12:19

"Torben Schou Jensen" <tsj@sas.dk> wrote in message news:3d09cea5$0$78758$>
> 925 ECU = 6,887.24 Danish Krone
> Billigste pris ifølge http://www.prisindex.dk/ er lige nu 7.699 kr i DK.
> Så din pris er god nok, men hvad med garantien?

24 måneder som herhjemme.

> Jeg har ellers set et Canon G2 til 6500 dkr i Peking.

ok, ikke værste, men så skal man jo lige runde Peking :)

Er dog lige kommet lidt i tvivl med G2 efter at have læst indlæget under med
G3.
Skal man vente og er der nogen tidshorizont ?

Fra : Torben Schou Jensen

Dato : 14-06-02 12:30

> [...]
med
> G3.
> Skal man vente og er der nogen tidshorizont ?

Sådan er det jo med alt, man kan vente evigt på det nyeste udstyr, og så får
du aldrig noget.
Jeg har pt. ikke set eller hørt noget om en G3, men der kommer jo hele tiden
nye kameraer ud, måske de kalder den noget andet næste gang.
Mvh
Torben
NB: Lidt eksempler på hvad G2 kan lave kan ses på
http://62.79.12.248/~tsj/photolib/HashBeijing17-19May2002/4HashTheGreatWall/
..

Fra : hl

Dato : 14-06-02 13:19

> med
>
> Sådan er det jo med alt, man kan vente evigt på det nyeste udstyr, og så
får
> du aldrig noget.

jo, men hvis det nu kom i handlen inden for det næste måned ville jeg vente,
da skal absolut skal bruge et senest ved udgangen af juli da jeg skal til
USA på ferie.

Fra : max

Dato : 14-06-02 17:29

> [...]
> da skal absolut skal bruge et senest ved udgangen af juli da jeg skal til

Køb det dog når du kommer til USA - halv pris - måske ovenikøbet en ny model.
Du sparer mere end momsen.. ihhhh...
miax

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 14-06-02 13:03

"hl" <hljensen@worldonline.dk> wrote in news:aecjef$sd3$1@sunsite.dk:

> Er dog lige kommet lidt i tvivl med G2 efter at have læst indlæget
> under med G3.
> Skal man vente og er der nogen tidshorizont ?

Du kan da sagtens vente på det nye, men du kommer il at betale 9000,- hvis
du vil have det lige når det kommer frem og så skal du igen vente på at det
falder til en pris du vil betale.

Gør hellere følgende:

1) Find en max pris du vil betale
2) Find dit behov (x.x megapixel, indstillingsmuligheder etc. Læs reviews)

Kombiner 1 og 2 og se hvad du kan få. Er du ikke helt tilfreds, så vent en
måned og kig igen. Dine behov har nok ikke ændret sig på en måned, men det
har priserne måske..

--
Kind regards / Med venlig hilsen
Kenneth

e-mail: kenneth at TRAPdarling dot dk - REMOVE TRAP
http://www.fotokritik.dk/oversigt.html?bruger=48
http://www.photo.net/photodb/user?user_id=255231

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 18-06-02 16:38

hl <hljensen@worldonline.dk> wrote:

> Hej
>
> Hvad skal holde mig tilbage fra at købe et Canon G2 til 899 +26 euro gennem
> hificomponents.de ?

At manualen er på tysk?

--
Venlig hilsen,