Dødt batteri?
Fra : Rapper

Dato : 14-06-02 11:18

Hej.

Kunne dette ikke tyde på at batteriet på min 8210 trænger til en
udskiftning?

Her i går sagde den "Batteriet er tomt" og gik ud. Fint nok, så røg den en
tur i opladeren. Efter højst 1½ time i opladeren sagde den at batteriet var
fuld opladt? Kunne det ikke tyde på at den ikke rigtigt har så mange
battericeller (eller hvad det nu er) at lade op som den ville have på et
nyt?

Nå, men efter at den havde ligget højst 10 timer natten over fik jeg et
opkald. Jeg nåede at tale i ca. 1 minut før den sagde den velkendte
"Batteriet er tomt"-bip-lyd og slukkede.

Telefonen er ca. 11 måneder gammel.

Hvad siger I?

På forhånd tak.

--
Regards Rasmus aka Rapper
www.gramsespektrum.com

Fra : René Nautrup

Dato : 14-06-02 12:55

gå ned til din forhandler og få dem til at sende telefonen ind, da der er 1
mdr. tilbage af din garanti.

hilsen

René Nautrup

Fra : Rapper

Dato : 14-06-02 13:00

"René Nautrup" <r.nautrup@mail.dk> wrote in message
> gå ned til din forhandler og få dem til at sende telefonen ind, da der er
1
> mdr. tilbage af din garanti.

Yes yes, men kunne det ikke tyde på at batteriet er dødt?

Garantien dækker vel ikke et opbrugt batteri :)

--
Regards Rasmus aka Rapper
www.gramsespektrum.com

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 14-06-02 13:21

> Yes yes, men kunne det ikke tyde på at batteriet er dødt?
>
> Garantien dækker vel ikke et opbrugt batteri :)

Nej, men det kunne måske være en god ide, selv at tage et smut til
Teleservice, eller hvem der nu har et Nokia Værksted, som klarer jobbet
imens man venter..

Det lyder lidt vildt, allerede efter 11 måneder at et batteri fuldstændigt
er dødt..

Så det kunne måske tyde på, at der er en mindre kortslutning i enten
telefonen eller batteriet... OG DET må være dækbart. Med mindre den har
været udsat for vandskade osv

Fra : Rapper

Dato : 14-06-02 14:32

> "Rapper" <unv@lid.dk> wrote in message

> Nej, men det kunne måske være en god ide, selv at tage et smut til
> Teleservice, eller hvem der nu har et Nokia Værksted, som klarer jobbet
> imens man venter..

Hehe, jeg er faktisk på vej derud :)

Har snakket med Teleringen, de sagde at den nok bare skulle have opdateret
software. Og det kan Teleservice i Taastrup fikse mens man venter, sååeh :D

> Det lyder lidt vildt, allerede efter 11 måneder at et batteri fuldstændigt
> er dødt..

Mjaeh. Et Lithium batt. ville da heller ikke dø på den måde?

> Så det kunne måske tyde på, at der er en mindre kortslutning i enten
> telefonen eller batteriet... OG DET må være dækbart. Med mindre den har
> været udsat for vandskade osv

Den er behandlet pænt...

Håber bare det er softwaren :)

--
Regards Rasmus aka Rapper
www.gramsespektrum.com

Fra : Bachelor

Dato : 15-06-02 21:59

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse news:3d09df95$0$673$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Rapper" <unv@lid.dk> wrote in message

Hvis den kun er opbrugt kan den jo lades op. Hvis den
ikke kan lades op er den defekt og så er det en garantisag.
Hvis den er købt i Danmark har du et års garanti på dit batteri.

Fra : Rapper

Dato : 16-06-02 15:39

"Bachelor" <not.working@nospam.net> wrote in message

> [...]
>
> Hvis den kun er opbrugt kan den jo lades op. Hvis den
> ikke kan lades op er den defekt og så er det en garantisag.

Jov jov, men det er jo ikke for evigt det bare kan lades op?

> Hvis den er købt i Danmark har du et års garanti på dit batteri.

Hmmm...jo, den er da fra DK. Telekæden...

--
Regards Rasmus aka Rapper
www.gramsespektrum.com