Nummerportering til taletid.
Fra : Fischer

Dato : 14-06-02 10:46

Jeg mener at huske at et af mobilselskaberne gav mulighed for at få sit
nummer flyttet til et taletidsnummer. I så fald hvilket?
(Måske husker jeg bare forkert).
Det skal være rigtig taletid - altså ikke f.eks. Telmore.

*Fischer

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 14-06-02 12:05

Fischer skrev:

>Jeg mener at huske at et af mobilselskaberne gav mulighed for at få sit
>nummer flyttet til et taletidsnummer. I så fald hvilket?

Jeg har ikke hørt om det, men vil da bide mærke i det, hvis en andre
ved noget...

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410 og 5210! **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! Skriv for mere info.

Fra : Michael Petersen

Dato : 14-06-02 12:45

"Fischer" <express@get2net.dk> skrev i

> [...]
> (Måske husker jeg bare forkert).
> Det skal være rigtig taletid - altså ikke f.eks. Telmore.

Jeg har ikke hørt man kan tage sit nummer med_til_taletid men man kan flytte
sit taletidsnummer med over til et fast abbonnement

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my harddrive?

Fra : Niels L.

Dato : 16-06-02 15:07

Hej alle!

Jeg har fået flyttet mit nummer fra Telia til Telmore....begge dele på
taletidskort......

Mvh.
Niels

Fra : Fischer

Dato : 16-06-02 16:47

> Jeg har fået flyttet mit nummer fra Telia til Telmore....begge dele
> på taletidskort......

Telmore har ikke taletidskort.

*Fischer

Fra : Henning Petersen

Dato : 17-06-02 23:25

On Sun, 16 Jun 2002 16:07:15 +0200, "Niels L." <nilau3@yahoo.dk>
wrote:

> Hej alle!
>
> Jeg har fået flyttet mit nummer fra Telia til Telmore....begge dele på
> taletidskort......

Selvom telmore ligger meget tæt på et taletids kort, er det det nu
ikke, men derimod et almindeligt abo. - dog med nogle andre
betingelser en en tdc abo

--
Venlig hilsen / Best regards
   Henning