Ribe Havebænk
Fra : kjeldgaard

Dato : 14-06-02 10:55

Er der nogen på KanDu der har kendskab til en havebænk der hedder
Ribe-bænken (eller "Ribe havebænken"?)
Den blev præsenteret på udstillingen "Have og landskab" ved Hindsgavl i
Middelfart sidste sommer. Jeg har ledt højt og lavt, men kan ikke støve
noget op nogen steder.

Min svigermor ønsker sig en i fødselsdagsgave og hende kan vi da ikke
skuffe......

Er der hjælp at hente hos jer?

m.v.h. Lise

http://www.kandu.dk/

Fra : helle

Dato : 14-06-02 11:09

"kjeldgaard" <kjeldgaard.news@kandu.dk> wrote in message
> Er der nogen på KanDu der har kendskab til en havebænk der hedder
> Ribe-bænken (eller "Ribe havebænken"?)

søgt via webferret: http://demo2.webcreation.dk/baenke/default.asp?sid=9

held og lykke :)

Fra : kjeldgaard

Dato : 14-06-02 12:56

Tak for svaret helle. Det er jo lige den rette bænk udfra svigermors
beskrivelse.

Ha´ en god sommer og tak for hjælpen .........

http://www.kandu.dk/

Fra : helle

Dato : 14-06-02 13:33

> Tak for svaret helle. Det er jo lige den rette bænk udfra svigermors
> beskrivelse.
>
> Ha´ en god sommer og tak for hjælpen .........

you are welcome - jeg kan varmt anbefale webferret - findes det ikke der, så
findes det bare ikke...:):)

mvh Helle