Nummerpladerammer - hva' så? Sker det noge~
Fra : Jørgen Winther

Dato : 13-06-02 23:59

Nogen der ved noget? Er projektet aflyst?

--
Jørgen

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 14-06-02 08:34

"Jørgen Winther" <jwi@condia.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved noget? Er projektet aflyst?

Jahh !!, _Morten_ kom nu, lad os få gang i noget !!!!!!!!!!!!!!!!!

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Morten Juel

Dato : 14-06-02 14:52

Oki, det fra Morten Dahl var ikke særlig faurabelt, så vi prøver med den
gamle igen !!

Det her er en ca. pris og så ville jeg bare få dem lavet som privat person,
og ikke med firmaet, for det kan jeg sq ikke tjene på ! så den pris her er
unden at jeg tjener en rød øre..
lad os nu sige der skal laves 25 stk så er prisen 220,76kr pr stk UDEN div
porto og embalage mellem fabrikkerne.. og ud til jer - så det kommer oveni.
lad os nu sige der skal laves 50 stk så er prisen 169,28kr pr stk UDEN div
porto og embalage mellem fabrikkerne.. og ud til jer - så det kommer
oveni.--

De kommer jo så til at være sorte med skriften (o; dk.fritid.motorcykel
i hvid, og self en rigtig ramme hvor nummerpladen er nede i ligesom bilerne
har !

hvad siger i til det ? det skal så lige siges at jeg ikke kan ligge ud, da
eks med 50 stk jo er ca 8½K !, så skal de laves skal der betales forud !!..

på starchild.dk/konto.jpg kan i se dem der har indbetalt !

Allan Bojesen 2
Peter J 1
Lars Bisgaard 1
Henrik Paulsen 1
Anders Majland 1
Tony Lorentzen 1
Jesper Pedersen 1
Brian W 1
Søren Hjorth Sørensen 1
J. Ewerty K. 1
Jørgen Winther 2
Dennis Pedersen 2
Rune Rohleder 1
Niels S 1
Lars Bo molnit 2
Morten C 1
Anders Enslev Jensen 1
Martin Sørensen 2
Jørgen Jensen 1
Michael Brock 1
Anders Enslev Jensen 1
Jonas Holt 1
Jesper Lillesoe 1
Janus 1
Anders Rostgaard Bystrup 1
René Dahl 1
Arne Lorenzen 1
Palle Madsen 1
Brian Slots 1
Lasse Leegaard 1
Kåre Nejmann 2

Det er dem der har bestilt.. er den stadigt gældende ??
Hvad siger i ??

Morten
Golf II GTI til salg for 15000,- på starchild.dk/golf
2 x Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fjern OSTEPOP fra min email hvis du vil skrive til mig

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 14-06-02 14:55

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.OSTEPOPdk> skrev i en meddelelse
> Oki, det fra Morten Dahl var ikke særlig faurabelt, så vi prøver med den
> gamle igen !!

Jeps!, og uanset hvem der kommer med diverse "tilbud", så kører toget bare

Nu vil jeg have mine rammer

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Morten Juel

Dato : 14-06-02 15:50

Ja nu kan intet stoppe toget ! vi skal ha de rammer !!!

I er notert som sikre

Fra : Jørgen Winther

Dato : 14-06-02 14:57

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.OSTEPOPdk> wrote in message
> [...]
> gamle igen !!

> [lang liste med håbefulde bestillere - også mig]

> Det er dem der har bestilt.. er den stadigt gældende ??

Jeg er stadig med.

--
Jørgen
Triumph Trophy 1200 '94

Fra : Janus

Dato : 14-06-02 15:11

jeg er stadig på

Janus

Fra : Martin Sørensen

Dato : 14-06-02 15:39

> Oki, det fra Morten Dahl var ikke særlig faurabelt, så vi prøver med den
> gamle igen !!
> Det er dem der har bestilt.. er den stadigt gældende ??
> Hvad siger i ??

Jeg er stadig med på begge to..
Skriv lige kontonummeret igen, så jeg kan overføre pengene. På billedet kan
jeg ikke se reg. nr.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 14-06-02 15:53

> Det er dem der har bestilt.. er den stadigt gældende ??
> Hvad siger i ??

Jeg er stadig med på en!

Hilsner,

Tony
Divvy 01

Fra : Peter J

Dato : 14-06-02 17:46

> Det er dem der har bestilt.. er den stadigt gældende ??
> Hvad siger i ??

Har betalt og venter med længsel.
Jeg vil gerne have den monteret inden Skagen-træf i uge 28, hvis det kan
lade sig gøre.

Peter
CBR 1000 F

Fra : Jørgen Winther

Dato : 14-06-02 17:50

Hva'! Får man dem også monteret?

--
Jørgen

Fra : Peter J

Dato : 15-06-02 19:14

> Hva'! Får man dem også monteret?
>
> --
Ja, kom bare forbi. Det koster kun et par øl og en sludder !

Peter
CBR 1000 F

Fra : Jørgen Winther

Dato : 16-06-02 00:41

> Jørgen Winther <jwi@condia.dk> skrev i en

> Ja, kom bare forbi. Det koster kun et par øl og en sludder !

Og hvor i verden bor du så? Ikke at jeg har brug for hjælp til sådan et par
rammer, men den med øllerne og sludderen lød interessant

--
Jørgen
Trophy 1200

Fra : Peter J

Dato : 16-06-02 18:29

> [...]
> Trophy 1200
> m.fl.
> Lige købt en ZZ-R 600! Glæder mig til at prøve den!

Djursland, Rønde

Peter, der har lavet mc idag

CBR 1K med skiftede forrør og potte, og renoveret bagbremse.

Fra : Søren Hjorth Sørense~

Dato : 14-06-02 18:44

Jeg er stadig med på ideen!

Mvh. Søren
XJ600 '86

Fjern giraf fra min email hvis du vil skrive til mig.

Fra : BS

Dato : 14-06-02 19:28

Cut
>Det er dem der har bestilt.. er den stadigt gældende ??
>Hvad siger i ??

Jeg stadigvæk med på 1

Brian slots

Fra : Allan Bojesen

Dato : 14-06-02 22:20

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.OSTEPOPdk> skrev i en meddelelse

Hej Morten

Jeg er stadig med på 2 stk. Har du en ide om hvad portoen beløber sig til?
For så vil jeg overføre det hele.

Allan Bojesen

Fra : Morten Juel

Dato : 14-06-02 22:37

du er også noteret

Hmm nej ikke præcist måste en 240-245kr men lad os nu se

Fra : Niels S.

Dato : 15-06-02 15:56

Ahh endelig
Jeg er stadig med.

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Futte

Dato : 16-06-02 14:19

"Jørgen Winther" <jwi@condia.dk> wrote in message
> Nogen der ved noget? Er projektet aflyst?
>
> --
> Jørgen

Jeg mangler bare et reg. og konto nummer
Jeg er stadig med med et stk.

Hilsen
Jørgen Jensen, Brøndby
CB550F, den fine årgang ?