"Bøsser er til femidomer" Metroxpress13jun~
Fra : Bo Warming

Dato : 13-06-02 22:11

Femidomet er et elefantkomdom af tyndere gennemsigtig polymer, der ikke er
elastisk som gummi.

"Vil det så ikke folde, knitre og smerte mod penishovedet?", spørger de der
har prøvet at onanere ind i en supermarkedspose af PVC eller polyethylen,
men dette er polyurethan der er superstærkt og derfor så tyndt, at folderne
ikke mærkes af det (lidet fintmærkende) penishoved.

Bruges lidt glidekrem(evt blot det som femidomet er imprægneret med), man
man ikke mærke forskel i den skønne tætte varme våde omklamring af skeden
omkring pikken, og de riller i skedevæggene der påvirker dybtliggende
følelegemer i penis-glans-hoved er lige så lækre, med som uden . Kun hysteri
får nogle til at hævde, at de kan mærke forskel.

De mindste pessarer har 6 cm bred ½ mm tyk ring af fjedrende stål, der er
belagt med blødt kunsstof, og sådan en ring har femidomet BÅDE på yderkant
og omkring sin bund

Bunden lejrer sig så langt inde i endetarm eller skede, som den skubbes af
penis,
og den ydre ring sikrer, at det ikke skubbes ind i legemet.

Genialt og dejligt, at bøsser er mindre fordomsfulde end kvinder, der hidtil
kun i ulande har taget femidomet til sig.

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : SteenStilling

Dato : 13-06-02 23:05

"Bo Warming" skrev d. 13-06-02 22:11 dette indlæg :
> [...]
hidtil
> kun i ulande har taget femidomet til sig.

Og hvad skal vi bruge den oplysning til???
Steen

http://www.kandu.dk/

Fra : Bo Warming

Dato : 13-06-02 23:12

"SteenStilling" <SteenStilling.news@kandu.dk> wrote in message
> Og hvad skal vi bruge den oplysning til???

Læs dss-fundats. Det er i høj grad indlæg som min trådstart, som dss er
oprettet til.

Du kan bl.a. bruge de videnskabelige sandheder til at jorde hysteri og
vandrehistorier.

Selvfølgelig er dss også til hyggesnak om børneopdragelse og gråd, og at
generalindernes indlæg er langt mere offtopic end jeg nogensinde har været,
bør alle se på med glæde - det viser at frihedens time har slået og
netpoliti forlængst har overspillet deres kort og er til grin i alles øjne,
især udbydernes.

Børns tyverier og kvinders gråd-psykologi er ca så dss-relevant som de få
gange hvor jeg har strejfet politik - men det er helt ligegyldigt .

"Plads til alle der vil"(M/u Rexona)
gælder usenet

- og de der tidligt har skabt sig traditioner og klubatmosfære har ingen
forret frem for andre, mener udbyderne.

Fra : Sott

Dato : 13-06-02 23:27

"Bo Warming" <Bo.Warming@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse

> Læs dss-fundats.

> Børns tyverier og kvinders gråd-psykologi er ca så dss-relevant som de få
> gange hvor jeg har strejfet politik - men det er helt ligegyldigt .

Læs gerne dss-fundats igen, gruppen er også til debatter
om _samliv_.

Man lever sammen med både partneren og børnene, og
når det er en dildo der stjæles, hænger det sammen med
seksualitet - hvor hænger din politik sammen med sex?

/Søs

Fra : Bo Warming

Dato : 13-06-02 23:45

"Sott" <sott_s@hotmail.com> wrote in message
> Man lever sammen med både partneren og børnene, og
> når det er en dildo der stjæles, hænger det sammen med
> seksualitet - hvor hænger din politik sammen med sex?

Som bekendt har jeg aldrig skrevet et indlæg på dss om politik.
Mine - måske lidt for lange - indlæg har perifert _strejfet_ politik, en
sjælden gang.

Jeg synes det er _helt fint_ ,
at lange indlæg er kun om usexede gråd-vaner og opdragelse - jeg har lært
meget klogt ved at læse disse velskrevne og åbenhjertige tråde, og jeg ville
trække enhver udbyder i retten, hvis han søgte at brokke sig, hvilket ville
være netop så forkert , som de fantasterier, der har været om, at et enkelt
citat i et halehæng fra mig, kunne opleves som offtopic, hvis man var i
dårligt humør.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-06-02 00:25

"Sott" <sott_s@hotmail.com> wrote in message
> seksualitet - hvor hænger din politik sammen med sex?

Jeg er nok lidt slem til at skrive i telegramstil, så den eneste gang i et
par uger, hvor jeg har strejfet politik, må jeg hellere uddybe.

Det var Glistrups lovforslag om at diagnosticerede HIV-smittebærere skulle
have en diskret tatovering på kønsorganerne, så en trækkerdreng der ikke tør
tro på mundtligt løfte om nul-smitte, kan bede om lys og tjække at risiko er
lille.

En masse eksotiske mennesker har spredt den farlige smitte til endnu flere
danskere i de følgende 15 år, fordi vor indlysende rigtige bondefornuft ikke
blev fulgt af folketinget.

Tværtimod afskaffede gammelpartierne kønssygdomsloven der sagde at sådant
skal registreres i papirer og harddiske , helt ligesom tuberkulose og
lignende bliver journalført

Vi har det menneskesyn at man skal stå ved hvad man har gjort, og
lovgivningen skal skabe størst mulig lykke for flest mulig - dvs mindst
mulig smitteoverførsel.

Det er dybt anti-erotisk at hetze om "Storebror ser dig" , så dyr og vigtig
viden blibver hemmeligholdt og folk påføres "registrerings-fobi" og ikke
lærer at værdsætte sandheden.

Nogle få piger er blevet truet til voldtægt og stresset grimt af risiko for
tæv eller død, men et langt større problem er de endnu flere, der med god
grunde er stresset af risiko for clamydia-smitte , der gør livsvarigt
ufrugtbar, eller hiv-virus, der stadig er næsten helbredelig, hvis den
springer ud som aids, så dette er KLART dss-relevant

Politik har overlap med næsten alt - sandelig også med både sex og samliv.

PS Selvfølgelig er tatovering vitsagtig ligesom at sælge muhamedanerpiger
til bordeller i Paraguay - mere realistisk er, at det stemples på
sygesikringskortet, hvis man er "en af dem man ikke bør lege med" pga
livsfare.