E-Mail
webnoob 5265
Find Email
Fra : S.B.

Dato : 13-06-02 21:02

Hvordan finder jeg navn og adresse på en person når jeg kun her en Email
adresse

Steen Basan

Fra : Henrik Gemal

Dato : 13-06-02 21:26

http://epost.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-06-02 21:31

Thu, 13 Jun 2002 22:02:15 +0200, skrev "S.B."
<Basan@tdcadsl.dk>:

>Hvordan finder jeg navn og adresse på en person når jeg kun her en Email
>adresse

Det er ikke så nemt, det afhænger også af, hvor mailadressen
hører hjemme.

Er det en TDCadresse er de fleste på http://www.epost.dk, her kan
andre udbyderes kunder også tilmelde sig, men det er noget de
selv skal gøre.

Der findes også emailadresser på http://joes.jubii.dk/, men her
skal folk selv tilmelde sig og det er der vidst ikke mange, der
gør.

Er det en hotmail-, yahoo, ofir- osv. adresse kan folk lige så
godt have opgivet falsk navn og adresse og der findes ingen
oversigt..

Er det en udenlandsk adresse, så prøv at søg efter tjenester på
http://www.google.com.

Fra : S.B.

Dato : 13-06-02 21:53

Mange tak for svaret