Undskyld Allesammen !!!!!!
Fra : Lonnie Holmberg

Dato : 13-06-02 20:57

Beklager til Jer ALLE dybt og inderligt , hvis mit "ukrudt-billede" har
voldt problemer....
hvilket jeg kan forstå på en MEGET personlig (GRIM) e-mail som et medlem
har sendt til mig !!!!
Jeg er som (tidliger skrevet )ny i dét med billeder.......... og
undskylder meget at há voldt Jer problemer !!!
Venlig hilsen Lonnie ...

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 13-06-02 21:11

On Thu, 13 Jun 2002 21:57:29 +0200, Lonnie Holmberg <ladyhawk@aub.dk>
wrote:

>Beklager til Jer ALLE dybt og inderligt , hvis mit "ukrudt-billede" har
>voldt problemer....
>hvilket jeg kan forstå på en MEGET personlig (GRIM) e-mail som et medlem
>har sendt til mig !!!!

Klag til hans (for det er må det være) udbyder. Alle kan lave fejl, og i
dit tilfælde var det nok nærmere de udbydere som accepterer binære
vedhæng i de almindelige newsgroups som skulle have grimme mails.

(Jeg sidder heldigvis på en teledanmark-forbindelse og meget knap så
pænt kan man sige om dem, men deres newsserver kan de da finde ud af at
sætte rimeligt fornuftigt op.)

http://www.gartneriet.dk

Fra : Bjerg & Olsen

Dato : 13-06-02 23:47

"Mads Lie Jensen" <mads@gartneriet.dk> skrev i en meddelelse news:truhgugbim29bmd9hf58sjvh1ti5ba41mr@4ax.com...

> Klag til hans (for det er må det være) udbyder. Alle kan lave fejl, og i
> dit tilfælde var det nok nærmere de udbydere som accepterer binære
> vedhæng i de almindelige newsgroups som skulle have grimme mails.

Jeg har en modemforbindelse til get2net. Jeg plejer at gå på og hente alle
nyhedsmeddelelser, og går så offline og svarer. Det sparer i reglen megen
on-linetid.

Men bestemt ikke i dette tilfælde, for da måtte jeg hente 4 stk nyhedsmed-
delelser á 630 KB, og det tager altså ret lang tid. Oven i købet var der ikke
så megen forskel på Lonnies indlæg og de vedhæftede fotos.

Hvis jeg nu skal være rigtig flink ved Lonnie, vil jeg kalde hendes 4 indlæg
ubetænksomme. Det der egentlig undrer mig, er at Lonnie sendte ialt 4 ind-
læg som er næsten ens, og med så kort tid imellem? Kunne et ikke have
gjort det? At der kommer så mange, kunne godt tolkes som chikane fra
Lonnies side, selvom der selvfølgelig ikke behøver at være tale om chikane,
men måske blot uvidenhed.

At der kan være nogle som reagerer vredt, synes jeg er fuldt forståeligt. Men
for at hjælpe Lonnie på vej, vil jeg da foreslå at læse http://www.usenet.dk/
fra ende til anden - det synes jeg er en passende "straf".

Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : M@rk

Dato : 14-06-02 07:40

Fri, 14 Jun 2002 00:46:37 +0200, berigede "Bjerg & Olsen"
<bjerg.olsen@get2net.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

>Jeg har en modemforbindelse til get2net. Jeg plejer at gå på og hente alle
>nyhedsmeddelelser, og går så offline og svarer. Det sparer i reglen megen
>on-linetid.

En ganske udemærket metode

>Men bestemt ikke i dette tilfælde, for da måtte jeg hente 4 stk nyhedsmed-
>delelser á 630 KB, og det tager altså ret lang tid. Oven i købet var der ikke
>så megen forskel på Lonnies indlæg og de vedhæftede fotos.

Du kunne vel vælge, som en "sikkerhedsforanstaltning", at sætte en
max-grænse på besked-størrelsen ........ det har jeg valgt på trods af,
at jeg på jobbet sidder på en fast (hurtig?) linie og derhjemme på en
adsl-ting

Men smag og behag

>Hvis jeg nu skal være rigtig flink ved Lonnie, vil jeg kalde hendes 4 indlæg
>ubetænksomme. Det der egentlig undrer mig, er at Lonnie sendte ialt 4 ind-
>læg som er næsten ens, og med så kort tid imellem?

At der er så kort tid i mellem, tyder så absolut på en fejl á la "Mit
indlæg er ikke dukket op, jeg må nok hellere sende det igen" ...... kun
et gæt, naturligvis

/Mark

--
M@rk, the unknown @ get2net.dk - ICQ #6564215

"When the rythm-section ain't making it
- go for it your self" ~ Ben Webster

Fra : Bjerg & Olsen

Dato : 14-06-02 10:13

"M@rk" <unknown@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:044JPUU71gRDnVC7LsYchAZozV5=@4ax.com...

> [...]
> max-grænse på besked-størrelsen ........ det har jeg valgt på trods af,
> at jeg på jobbet sidder på en fast (hurtig?) linie og derhjemme på en

Ja, man kan så meget, men det virkelige problem er at en bruger kvajer
sig godt og grundigt.

Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : Teddy

Dato : 14-06-02 10:30

> Ja, man kan så meget, men det virkelige problem er at en bruger kvajer
> sig godt og grundigt.
>
> Venlig hilsen
> Erik Olsen

Kære Erik Olsen,

Har du aldrig "kvajet" dig? Du vil sikkert også blive ked af at blive kaldt
"en forpulet dum sæk" fordi du er kommet til at lave en fejl.

Først bør man vel gøre brugeren opmærksom på fejlen, henvise til
http://www.usenet.dk/ og ved gentagelse, så klage til vedkommendes udbyder.

En del af denne gruppe er vel også den normalt gode tone, som er mellem
folk.

Så Lonnie, bare klø på.

Hilsen

Teddy Jensen

Fra : Bjerg & Olsen

Dato : 14-06-02 10:36

"Teddy" <teddy-jensen@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse news:aecd24$b03$1@sunsite.dk...

> Har du aldrig "kvajet" dig?

Åh jo, men ikke i det omfang som der her er tale om. Jeg plejer at orientere
mig om hvad der er accepteret omgangsform, når jeg kommer et nyt sted,
førend jeg folder mig ud, og så starter jeg altid forsigtigt.

> Du vil sikkert også blive ked af at blive kaldt
> "en forpulet dum sæk" fordi du er kommet til at lave en fejl.

Vi kan godt blive enige om at sådant sprogbrug er forkert og utilladelig, men
det undskylder på ingen måde Lonnies fejl.

> Så Lonnie, bare klø på.

Jeg har opfattet flere af svarene til Lonnie som "såså, det er vel nok synd for
dig at du er blevet skældt ud, fortsæt du bare med at sende billeder". Det er
denne form jeg opponerer imod, det er efter min opfattelse nødvendigt at
forklare Lonnie at man ikke under nogen omstændigheder må sende ved-
hæftede til debatgrupperne.

Den rigtige måde er at sende filer til en af binær-grupperne og så henvise
dertil i et indlæg i debatgruppen.

Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : Teddy

Dato : 14-06-02 10:49

> Vi kan godt blive enige om at sådant sprogbrug er forkert og utilladelig,
men
> det undskylder på ingen måde Lonnies fejl.

Det har Lonnie allerede selv gjort.

> [...]
> denne form jeg opponerer imod, det er efter min opfattelse nødvendigt at
> forklare Lonnie at man ikke under nogen omstændigheder må sende ved-

Her er vi lidt uenige í opfattelsen, for Lonnie skal bestemt ikke sende
flere billeder, med derimod gøres opmærksom på fejlen, så hun kan rette det
i fremtiden og ikke jages væk p.g.a folk, som generer hende på det groveste.

Det drejer sig vel om at få flere og gode indlæg i gruppen, så lad os dog
hjælpe en ny bruger lidt på vej. Det er jo også allerede sket med henvisning
til http://www.usenet.dk/ fra flere andre bidragydere.

> Den rigtige måde er at sende filer til en af binær-grupperne og så henvise
> dertil i et indlæg i debatgruppen.

Helt enig.

Nå, men jeg håber at næste gang vi har et indlæg med hinanden bliver det
mere positivt.

God Weekend.

Hilsen

Teddy Jensen

Fra : Niels Olsen

Dato : 14-06-02 15:44

newsiO8.31$ut6.687@news.get2net.dk...

> [...]
> denne form jeg opponerer imod, det er efter min opfattelse nødvendigt at
> forklare Lonnie at man ikke under nogen omstændigheder må sende ved-

Sådan kan det ikke forståes, mange har efterhånden fortalt ( på en pæn måde)
at man ikke må vedhæfte filer.

Desuden undres jeg meget over ham Paul og også lidt over dig. Hvor var hans
tilsvining af mig, i stil med den Lonnie fik, henne da jeg for noget tid
siden lavede samme nummer? Dog kun i et eksemplar. Hvor var din og iøvrigt
andres henstilling til mig? Der kom INGEN. Kun Mads Lie Jensen fortalte mig
det, i et svar han skulle sende til mig alligevel. TAK for det Mads. Jeg er
kun glad for at få fortalt (på en rar måde selvfølgelig) at jeg har begået
en fejl. Ellers kan jeg jo ikke rette den eller undgå at gentage den.

Jeg håber ikke det har noget med mand/kvinde at gøre.

MVH Niels

Fra : Bjerg & Olsen

Dato : 14-06-02 18:14

"Niels Olsen" <no@e-box.dk> skrev i en meddelelse news:CEnO8.42535$N46.1623236@news010.worldonline.dk...

> Desuden undres jeg meget over ham Paul og også lidt over dig. Hvor var hans
> tilsvining af mig, i stil med den Lonnie fik, henne da jeg for noget tid
> siden lavede samme nummer? Dog kun i et eksemplar.

Mener du at jeg har tilsvinet Lonnie? Hvis det er tilfældet, vil jeg da gerne vide
det. Jeg vil helst svare andre på en pæn måde, og det lykkes da også som
regel, mener jeg selv. Men naturligvis kan det ske at mit iltre temperament tager
over.

> Hvor var din og iøvrigt andres henstilling til mig? Der kom INGEN. Kun Mads
> Lie Jensen fortalte mig det, i et svar han skulle sende til mig alligevel.

Jeg plejer kun at komme med henstillinger når der ikke er andre som gør det,
eller hvis problemet ikke forklares rigtigt efter min opfattelse. I dette tilfælde
reagerede jeg fordi nogle undskyldte Lonnie fordi hun var blevet skældt ud, og
fordi Mads forklarede at det var udbydernes skyld når vedhæftede filer slap
igennem.

Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 14-06-02 19:40

On Fri, 14 Jun 2002 19:13:30 +0200, "Bjerg & Olsen"
<bjerg.olsen@get2net.dk> wrote:

>Mener du at jeg har tilsvinet Lonnie? Hvis det er tilfældet, vil jeg da gerne vide
>det. Jeg vil helst svare andre på en pæn måde, og det lykkes da også som

Det mener jeg i hvert fald ikke du har.

>reagerede jeg fordi nogle undskyldte Lonnie fordi hun var blevet skældt ud, og
>fordi Mads forklarede at det var udbydernes skyld når vedhæftede filer slap
>igennem.

Det var ikke for at ligge ansvaret på udbyderen. Jeg syntes bare det var
dem man skulle skælde ud i stedet for afsenderen i lige netop dette
tilfælde. Fordi det, på mig i hvert fald, tydeligt var en fejl.

I øvrigt er det nu lidt mærkeligt at man kan sende indlæg med vedhæftede
filer fra den newsserver, og at disse indlæg ryger videre til andre
newsservere, selv om selvsamme type indlæg (vedhæftede filer), bliver
filtreret fra.

FUT: dk.admin.netikette
http://www.gartneriet.dk

Fra : Niels Olsen

Dato : 14-06-02 21:28

> [...]
> det. Jeg vil helst svare andre på en pæn måde, og det lykkes da også som
> regel, mener jeg selv. Men naturligvis kan det ske at mit iltre

Hvis det er dig der er ham Paul der sendte hende den mail, så ja. Mht. det
du har skrevet i denne tråd, så vil jeg ikke kalde det tilsvining, men
uberettiget kritik. Uberettiget fordi hun har undskyldt uheldet. Man kan jo
komme til at sende ved et uheld. Man ser jo af og til at nogle indlæg bliver
sendt flere gange.

> [...]
ud, og
> fordi Mads forklarede at det var udbydernes skyld når vedhæftede filer

Jamen så vidt jeg husker var det i en privat mail, at han rettede mig.
Derfor har du jo ikke set det. Du svarer heller ikke på mit spørgsmål, og
det behøver du ikke. Jeg syntes nemlig ikke der er nogen grund til at
diskutere mere. Vi har alle fået givet vores meninger til kende og enige
bliver vi alligevel aldrig, allesammen. Heldigvis er vi alle så ens og
alligevel så forskellige )).

MVH Niels

Fra : Niels Olsen

Dato : 14-06-02 21:41

> [...]

jo
> komme til at sende ved et uheld. Man ser jo af og til at nogle indlæg

Jeg fik aldrig med at din kritik kom efter at Lonnie havde undskyldt. Var
kritikken kommet før ville det nok være ok

MVH Niels

Fra : Bjerg & Olsen

Dato : 14-06-02 22:33

"Niels Olsen" <no@e-box.dk> skrev i en meddelelse news:lssO8.45901$N46.1674226@news010.worldonline.dk...

> [...]

Niels, det synes jeg altså ikke er pænt af dig at skrive. Prøv venligst at
se efter nedenunder hvad jeg hedder - og det er altså ikke et snydenavn.

> Jeg fik aldrig med at din kritik kom efter at Lonnie havde undskyldt. Var
> kritikken kommet før ville det nok være ok

Min kritik skyldtes at de fleste nærmest skrev til Lonnie at "det gør da ikke
noget", og det er jeg bestemt ikke enig i.

Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 14-06-02 08:04

On Fri, 14 Jun 2002 00:46:37 +0200, "Bjerg & Olsen"
> [...]

>delelser á 630 KB, og det tager altså ret lang tid. Oven i købet var der ikke
>så megen forskel på Lonnies indlæg og de vedhæftede fotos.

Det bør du tage op med din newsudbyder. De fleste andre kan finde ud af
at sortere den slags fra, så det burde Get2net også være i stand til. Og
hvis deres kunder begynder at kræve sådan en filtrering, så skal den nok
komme.

http://www.gartneriet.dk

Fra : Bjerg & Olsen

Dato : 14-06-02 10:11

"Mads Lie Jensen" <mads@gartneriet.dk> skrev i en meddelelse news:545jgus0ooj9mmqi2dgpua3l5ck53kte5b@4ax.com...

> [...]
> at sortere den slags fra, så det burde Get2net også være i stand til. Og
> hvis deres kunder begynder at kræve sådan en filtrering, så skal den nok

Mads, der er en grund til at vedhæftede filer er *forbudt* i debatgrupperne
på usenet.

Det er ikke alle udbydere som behandler nyhedsmeddelelser på samme
måde, f. eks. pga. vedhæftede filer og v-cards, forkert tidsangivelse eller
lignende. Om de ikke kan eller vil, er sådan set ligegyldigt. Jeg har valgt
at leve med get2net fordi de har andre fordele, og jeg ser ikke dette som
get2nets problem, men som usenet-brugernes.

Til gengæld er der mange udbydere som tager abonnementsbetingelserne
alvorligt. De fleste udbydere har en passus om at netikette på usenet skal
overholdes; det er årsagen til at Lonnie risikerer lukning af sin konto hvis
der indsendes en klage til udbyderens abuse-adresse.

Ukendskab fritager ikke for ansvar. Det er ikke udbyderens problem hvis
kunden ikke læser abonnementsbetingelserne, og hvorfor skulle det være
andre brugeres problem?

Starter man som nyt medlem i en forening, stikker man da lige en finger
i jorden først, vil du ikke mene det?

Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 14-06-02 11:16

On Fri, 14 Jun 2002 11:11:08 +0200, "Bjerg & Olsen"
<bjerg.olsen@get2net.dk> wrote:

>Mads, der er en grund til at vedhæftede filer er *forbudt* i debatgrupperne
>på usenet.

Det er jeg da udmærket klar over.

> [...]
>at leve med get2net fordi de har andre fordele, og jeg ser ikke dette som
>get2nets problem, men som usenet-brugernes.

...og hvis ikke udbyderne sørgede for at fjerne binære indlæg, så blev
usenet bare invaderet at spammere på samme måde som email er det.

> [...]
>
>Ukendskab fritager ikke for ansvar. Det er ikke udbyderens problem hvis
>kunden ikke læser abonnementsbetingelserne, og hvorfor skulle det være

Så andre har lov at svine folk til selv om det er rigtig meget tydeligt
at det er en fejl de har lavet? Nejtak, den slags kan jeg godt undvære.
(Og det var _meget_ tydeligt at Lonnie ikke var klar over det, hun har
sagt pænt undskyld hun gør det med garanti aldrig mere.)

>Starter man som nyt medlem i en forening, stikker man da lige en finger
>i jorden først, vil du ikke mene det?

Joda. Det er god skik at følge en gruppe i et stykke tid inden man selv
skriver noget. Men hvor tit ser du i en gruppe at der ikke kan sendes
vedhæftede filer?

Og denne tråd burde for længst være flyttet til dk.admin.netikette, så
FUT dertil.

http://www.gartneriet.dk

Fra : Lonnie Holmberg

Dato : 13-06-02 21:13

Jeg har osse forsøgt at sende en personlig undskyldning tilbage til dén
person som fik en "hjerneblødning "og sendte mig en personlig mail...... men
han mailen kommer tilbage med følgende "Invalid recipient:
<mx42100777@paul.get2net.dk>"
så her kommer dén mail jeg svaredetilbage til ham :Emne:
Re: Navn ????
Dato:
Thu, 13 Jun 2002 21:51:07 +0200
Fra:
Lonnie Holmberg <ladyhawk@aub.dk>
Til:
mx42100 <mx42100777@paul.get2net.dk>
Referencer:
1 , 2

Paul ........... Jeg beklager MEGET at há været årsag til en "
hjerneblødning". Jeg prøvede
for første gang al dét der med billeder og ká forstå at dét gik helt galt !!

Hvor kan jeg læse om nyhedsgruppens regler for .... hvad der nu end er af
regler ?
Lonnie

mx42100 skriver:

> Lonnie din forpulede dumme sæk. Hvorfor helvede sender du den gang møg ud
> nyhedsgrupperne. Der må IKKE være vedhæng til dine indslag i denne gruppe,
og du har hældt
> hele 1.5Mb. Min net forbindelse gik død 3 gange pga af dig. Der er
indgivet klage til din
> udbyder. Forbande røvhul.

Lonnie Holmberg skriver:

Fra : Mette Nylander Sørup

Dato : 13-06-02 21:25

Hej Lonnie

Jeg er lige så ny, og kunne have lavet den samme fejl. Jeg synes, det er
beklageligt, at du er blevet overfaldet på den måde. Mage til uforskammethed
skal man vist lede længe efter.

Klø på .

Mvh.
Mette

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 13-06-02 21:34

<snip>
> og du har hældt
> indgivet klage til din
<snip>
Lidt OT men jeg poster det her alligevel.
Den person der har sendt dig det brev skal du bare blæse et stykke!
Det er ikke god opførsel at sende den slags, hvis man ønsker at klage kan
man gøre det på en pæn måde som et svar i gruppen/tråden. Eller man kan
hælde den slags uforskammetheder ud i mudderkastningsgruppen.Virker det ikke
kan man klage til udbyderen, men klagen skal være velbegrundet. I dit
tilfælde var der tale om en simpel begynderfejl. Hvis du vil læse om usenet
og brugen af dette kan du gøre det her:
http://www.usenet.dk/

Mvh
Thomas
(online siden 1995)
This mail was scanned by Norton Antivirus 2002

Fra : Lonnie Holmberg

Dato : 13-06-02 21:50

Tak for opbakningen og hjælpen..... men hvad betyder OT ???
Lonnie

"Thomas Nørgaard" skriver:

Fra : Mogens

Dato : 13-06-02 23:39

On Thu, 13 Jun 2002 22:50:01 +0200, Lonnie Holmberg <ladyhawk@aub.dk>
wrote:

>Tak for opbakningen og hjælpen..... men hvad betyder OT ???
>Lonnie

Hejsa

OT står for "Off Topic", altså et emne
som ikke hører hjemme i gruppen

mvh Mogens

Fra : Hans Paulin

Dato : 13-06-02 23:58

"Lonnie Holmberg" <ladyhawk@aub.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for opbakningen og hjælpen..... men hvad betyder OT ???

"Off Toppic"..."irelevant" (...på dette sted)...

Hans

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 13-06-02 22:32

On Thu, 13 Jun 2002 22:12:41 +0200, Lonnie Holmberg <ladyhawk@aub.dk>
wrote:

> [...]
>person som fik en "hjerneblødning "og sendte mig en personlig mail...... men
>han mailen kommer tilbage med følgende "Invalid recipient:

Så manden sviner dig til, men vil ikke stå ved hvem han selv er?
For det første, som før sagt, alle kan lave fejl, det er meget tydeligt
at din fejl virkelig er en begynderfejl.

For det andet, at hans forbindelse går ned kan ikke være dit problem,
det må være get2nets, som leverer forbindelsen, og som ikke kan finde ud
af at fjerne indlæg med binære vedhæng i ikke-binære grupper.

Dvs. du skal ikke være bange for den klage som han, angiveligt, har
sendt. Du skal i stedet skynde dig at klage over ham, til get2net, som
Per K skriver. Sådan en gang tilsvining skal du ikke finde dig i.

OT betyder Off Topic, dvs. et indlæg som egentlig slet ikke burde være i
denne gruppe. Det var dette her indlæg sådan set også så jeg sætter en
FUT til dk.admin.netikette. (FUT = FollowUp-To, dvs. svar på dette
indlæg havner i gruppen dk.admin.netikette)

http://www.gartneriet.dk

Fra : Per K

Dato : 13-06-02 22:07

> [...]
> Jeg er som (tidliger skrevet )ny i dét med billeder.......... og
> undskylder meget at há voldt Jer problemer !!!

Tag dig ikke af den narresut til Paul.
Det du nu skal gøre er at sende en klage til hans udbyder, jeg går ud fra at
det
er Get2Net da det er det der står i mailadressen.
Deres adresse er abuse@get2net.dk og til dem skriver du en klage over ham
og medsender hele brevet for at de også kan læse det.
Det gør du først ved at gemme brevet et sted på din harddisk og bagefter
vedhæfter
filen som du gjorde med billedet du postede her.
Så gør der mindre end 24 timer og hans forbindelse til internettet er væk
(ja de
har en meget stram kundepolitik hos Get2Net).

Lidt om grupperne og beskederne:
Ser du, man må ikke poste vedhæftede filer (billeder,videoer etc) til
grupper der ikke
bærer ordet "binaer" eller det engelske "binaries" i sig.
Gruppen skal indeholde et af de ord i sig før man må poste vedhæftninger
med.
Alt dette kan man også læse på www.usenet.dk

Men husk nu at melde ham til hans udbyder for det grove brev at han har
sendt dig
ik´ ?

Venligst Per

Ps: Jeg så ikke dit billede da CyberCity frasorterer alle posts i ikke
binaer grupper
som har vedhæftninger med sig.

Fra : M@rk

Dato : 15-06-02 08:10

Thu, 13 Jun 2002 23:06:52 +0200, berigede "Per K"
<persen1@NONOyahoo.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

>Tag dig ikke af den narresut til Paul.

Nu stiller jeg lige ugens top-stupide spørgsmål:

   Hvorfor er det nu liiiie, at I alle sammen kalder ham Paul?

Den eneste reference jeg kan se til Paul er:

   mx42100777@paul.get2net.dk

............ og i den sammenhæng, er Paul den pop3-server, som
vedkommende "påstår", at have en konto på .................

/Mark
- Det kunne da egenlig være ret sjovt, at lure lidt på den oprindelige
header ...........

Fra : Per H

Dato : 14-06-02 02:05

skrev:

> [...]
>Jeg er som (tidliger skrevet )ny i dét med billeder.......... og
>undskylder meget at há voldt Jer problemer !!!

Jeg kan alså ikke se noget billede nogen steder i denne Ng.???

Men ellers skal du bare prøve at skide på den skideballe du har fået.
Folk der ikke kan tale ordentligt, bliver ignoreret. Basta færdig slut
prut.

Men gør som andre har forslået, at læse de gængse "regler" som man
er blevet lidt enige om.

Og så forøvrigt velkommen til dennne NewsGruppe, som ellers er en
rigtig god ng. ( somregl)

Vh Per
ICQ 8212837

Fra : Bjerg & Olsen

Dato : 14-06-02 06:57

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse news:dufiguchctij3hdk9bm0htnbntj7iksce2@4ax.com...

> Jeg kan alså ikke se noget billede nogen steder i denne Ng.???

Så er du sandelig heldig.

Formentlig fordi du har en udbyder som sorterer de vedhæftede filer fra,
hvilket er yderst fornuftigt. Det er blot ikke alle udbydere som gør det.

Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : Per H

Dato : 14-06-02 07:24

On Fri, 14 Jun 2002 07:56:41 +0200, "Bjerg & Olsen"
<bjerg.olsen@get2net.dk> skrev:

>Så er du sandelig heldig.

Jeg er faktisk ligeglad om der er billeder. men med langsomt modem
er det jo noget andet.

Vh Per
ICQ 8212837