Hvor meget rabat til grossister ?
Fra : Hede stoker

Dato : 13-06-02 20:48

Hej er der nogle der kan svare mig på hvor meget man giver grossisterne i
rabat i forhold til vejl. netto pris
feks. vare der ligger i pris klassen 15.000,-kr. til 60.000,-kr.

Mvh Allan M. Nielsen
Bestilling@hedestoker.dk

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 13-06-02 20:56

"Hede stoker" <Bestilling@hedestoker.dk> skrev i en meddelelse
> Hej er der nogle der kan svare mig på hvor meget man giver grossisterne i
> rabat i forhold til vejl. netto pris
> feks. vare der ligger i pris klassen 15.000,-kr. til 60.000,-kr.

Hmmm....jeg forstår dig ikke rigtigt...

.....eller er det et forsøg på skjult reklame for din butik...?

Hr. Bjørn

Fra : Gert

Dato : 14-06-02 09:43

"Hede stoker" <Bestilling@hedestoker.dk> skrev i en meddelelse
> Hej er der nogle der kan svare mig på hvor meget man giver grossisterne i
> rabat i forhold til vejl. netto pris

Jeg får generelt omkring 25%, men det afhænger lidt af varen - sommetider op
til 50 %. Men ihvertfald 25 ellers kan det være ligemeget.
Det afhænger sikkert også af hvilken branche du er i.
Gert

Fra : Hede stoker

Dato : 14-06-02 22:34

Nu var det ikke for at lave reklame jeg stillede spørgsmålet.
Og det har ikke noget med min nu værende foretning at gøre.

Jeg spørger fordi jeg er ved at under søge nogle nye muligheder, som jeg
evt. vil igang med i fremtiden og så er det jo godt at være lidt forberedt.

Uden at reklamerer, er det byggemarked/tømmerhandel branchen. jeg gerne vil
vide mere om.

Hede stoker <Bestilling@hedestoker.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d08f707$0$44235$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...