Slipon udstødning
Fra : Kim Hansen

Dato : 13-06-02 21:01

Hej

Jeg har et fandens hyr med at finde en anden potte til min brumbasse.
Jeg kører på en Suzuki XF 650 V Freewind.
Er der nogen der ved om den passer potte med DR 650 éren?
Det er jo samme motor og den bliver der lavet mange forskellige til.
Jeg vil godt have lidt mere lyd i.
Der var for et stykke tid siden en der henviste til en der lavede dem
selv til en rimelig pris, vist nok noget med en der kørte cross eller
noget lignende. Ham ville jeg da også godt have fat i, såén bare for
en sikkerheds skyld.

M.v.h.
Kim Hansen
Fyn

Suzuki XF 650 Freewind
Suzuki DR 250 S

Fra : S.G

Dato : 13-06-02 22:27

har du prøvet de forskellige mc-kæder i tyskland???
polo. gericke, louis.
Jeg mindes at have set potter i et af katalogerne..
Kigger dem lige igennem her i aften og mailer dig imorgen hvis jeg finder
noget interessant

Sebastian, RF600

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 13-06-02 22:48

"Kim Hansen" <ksh@webnet.dk> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Jeg har et fandens hyr med at finde en anden potte til min brumbasse.
> Jeg kører på en Suzuki XF 650 V Freewind.

http://www.ambi-bike.de/

XF 650 Freewind 1997-2000 LeoVince X3 Enduro Slip On Aluminium (E) (E) ABE
5112 349 EUR

XF650 FREEWIND 97- AC111 LASER Pro d Or INOX Ersatzschalldämpfer
CarbonFibre Racing 93.2014.C 563 EUR

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Kim Hansen

Dato : 14-06-02 11:54

On Thu, 13 Jun 2002 23:47:36 +0200, "Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjern dette)@tdcadsl.dk> wrote:

>"Kim Hansen" <ksh@webnet.dk> skrev i en meddelelse

>http://www.ambi-bike.de/
>
>XF 650 Freewind 1997-2000 LeoVince X3 Enduro Slip On Aluminium (E) (E) ABE
>5112 349 EUR

Ok, jeg har kun ledt her hjemme, og der er den i rest order.

> XF650 FREEWIND 97- AC111 LASER Pro d Or INOX Ersatzschalldämpfer
>CarbonFibre Racing 93.2014.C 563 EUR

Den er lige dyr nok, men det var de to jeg har kigget på her hjemme

Kim Hansen

XF 650 V Freewind
DR 250 S

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 13-06-02 22:51

"Kim Hansen" <ksh@webnet.dk> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Jeg har et fandens hyr med at finde en anden potte til min brumbasse.
> Jeg kører på en Suzuki XF 650 V Freewind.

Holeshot-Auspuffanlagen har en under forberedelse, de har enda billede af
den monteret på 650 V Freewind

--
Hilsen
Dennis Pedersen