Leca perler 2-4mm hvor?
Fra : rhodo

Dato : 13-06-02 20:21

Er der nogen der ved hvor man kan købe Leca perler 2-4mm, i mindre
portioner, ikke en hel palle, men en pose med en hektoliter.

(ikke Leca nødder, de er for store, til det jeg skal bruge dem til)

http://www.kandu.dk/

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 13-06-02 21:07

On Thu, 13 Jun 2002 19:20:38 GMT, "rhodo" <rhodo.news@kandu.dk> wrote:

>Er der nogen der ved hvor man kan købe Leca perler 2-4mm, i mindre
>portioner, ikke en hel palle, men en pose med en hektoliter.
>
> (ikke Leca nødder, de er for store, til det jeg skal bruge dem til)

Det kan din tømmerhandel skaffe hjem til dig. Hvis ikek de vil det, så
er de nogle paphoveder.

Jeg fik uden de store problemer to sække i min tømmerhandel for et års
tid siden. Det eneste de bad om, var at jeg kunne vente så de kunne få
det hjem sammen med leca-perlerne, når de igen skulle have et træk af
dem. Jeg ventede nok i et par uger. Til gengæld kostede de ikke stort
mere end leca-perlerne.

http://www.gartneriet.dk

Fra : Bachelor

Dato : 17-06-02 23:00

"rhodo" <rhodo.news@kandu.dk> wrote in
news:cb6O8.34710$N46.1519311@news010.worldonline.dk:noget der ligner dette

> Er der nogen der ved hvor man kan købe Leca perler 2-4mm, i mindre
> portioner, ikke en hel palle, men en pose med en hektoliter.

Som skrevet, så få den lokale tømmerhandel til at få dem med
ved lejlighed.
Imellem nødder og perler findes ærter 3-10 mm som vist
lagerføres af de fleste.