træne i fitnescenter sammen
Fra : manse

Dato : 13-06-02 19:45

Hejsa med jer
'
Jeg søger folk der kunne tænke sig at begynde at træne sammen med mig
selvfølgelig tykke folk så vi kan gå sammen og hygge os mens vi træner og
sveder og brokker os over hvor hårdt det er,jeg bor på nørrebro og venter på
jer
hilsen niels

Fra : Ninett Green

Dato : 14-06-02 07:05

www.GreensHus.dk & www.Qvinderne.dk
"manse" <fuck-tdc-de-iidioter@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sveder og brokker os over hvor hårdt det er,jeg bor på nørrebro og venter

Kære Niels, desværre bor jeg i den anden ende af Sjælland, men din mail
bragte søde minder frem om dengang, jeg trænede i Roma i Rantzausgade. Det
er en rigtig lille hyggeklub, hvor man har tid til at snakke, mens man
sveder, der er masser af tid til info og et fantastisk sammenhold. Ide?

Held og lykke med dit projekt, for mig var træning også det, der fik mig til
at se på min krop med andre øjne, og det at træne fast sammen med en anden,
er også med til at opretholde disciplinen.

Kærligst Ninett

Fra : Sussi

Dato : 14-06-02 08:07

On Thu, 13 Jun 2002 20:44:51 +0200, "manse"
<fuck-tdc-de-iidioter@adslhome.dk> wrote:

> [...]
>sveder og brokker os over hvor hårdt det er,jeg bor på nørrebro og venter på

Hej Niels

Det synes jeg lyder som en rigtig god idé. Jeg bor dog på Amager, hvor
jeg træner i Form & Fitness på Englandsvej. Jeg har dog købt et
årskort, og kan kun benytte kortet i dette center, så det kan ikke
betale sig for mig, at tage til Nørrebronx. Alle skal dog være
velkomne til at tage hen og træne sammen med med mig, tykke så vel som
tynde, så vi kan tage os sammen, sammen.
Og til Niels, tak for dit gode forslag.
Pøj pøj med træningen alle sammen.
Bedste hilsner

Sussi :)

--
Fjern FJERNMIG i min E-mail
Mc Donalds er ok, men talende frøer er bare så sejt :)