ang samvær med børn contra ferie
Fra : BMS

Dato : 13-06-02 18:54

Jeg har et spørgsmål ang samvær.

jeg har ordinært samvær med mine børn fra onsdag i ulig uger til mandag i
lige uger.

spørgsmålet er at jeg her i sommer ferie har samværet så det falder sådan at
jeg skal afleverer børnene om mandag hvor min ferie begynder og 116 dage
frem. spørgsmålet er "bortfalder mit ordinærer samvær fra onsdag til mandag
eller hvad"

helst med henvisning til paragraf.

der står ikke noget i concept fra amtet at det bortfalder i sommerferien.
hvad menenr i

Fra : BMS

Dato : 13-06-02 19:12

Øh skrive fejl 16 dage

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 13-06-02 19:34

In article <3d08db9e$0$71645$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
"BMS" <korelerer@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>
> helst med henvisning til paragraf.
>
> der står ikke noget i concept fra amtet at det bortfalder i sommerferien.

Medmindre andet er aftalt, så holder aftalen. I burde sætte jer ned og
tale om det, og komme til en mindelig løsning, gerne på skrift. Eller få
en aftale med statsamtets mægling

Fra : BMS

Dato : 14-06-02 09:40

Hej Poul vi snakker da også rimeligt om det men det var for at få at vide
hvordan reglerne egentlig var .
men efter samtale med amtet fik vi det svar at det ikke bortfalder