Suzuki RS/Sv650???
Fra : Gundersen

Dato : 13-06-02 18:58

Hejsa

I går da jeg var på arbejde, så jeg en motorcykel, komme kørende nede
ved Føtex/Netto, i Dytmærsken i Randers

Den lignede en SV650, men der stod RS med meget stort på den foreste del
af topkåben.... Den kom på prøve plader, men i dag, så jeg den igen
havde den almindelig plade på.

Er der nogle der ved om det bare er en SV'er der har fået nogle andre
klistermærker eller lign. eller er det en anden model?

Mvh Emil
p.s. Jeg har kun set den fra oven.... da jeg har været på 1.sal eller
taget (ca. 4sal) de gange jeg har set den!

--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : John

Dato : 13-06-02 19:46

Der er sikkert tale om en Triumph

V.H John - Priller 154

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 13-06-02 19:44

> Den lignede en SV650, men der stod RS med meget stort på den foreste del
> af topkåben.... Den kom på prøve plader, men i dag, så jeg den igen
> havde den almindelig plade på.¨

Ja, ja, og alle EU knallerter ligner også hinanden. Jeg vil vædde på du har
set en gul Triumph sprint RS.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Henrik

Dato : 15-06-02 04:11

*Grrrrr*

Henrik,
SV650S

Fra : John

Dato : 13-06-02 19:49

> [...]

> Den lignede en SV650, men der stod RS med meget stort på den foreste del
> af topkåben.... Den kom på prøve plader, men i dag, så jeg den igen

Du har faktisk ret Emil, den ligner ...se den her :
http://www.humboldt1.com/~cycles/pages/orgsprint.htm

V.H John - Priller 154 ...også en RS ...tihih

Fra : stange

Dato : 13-06-02 20:01

"Gundersen" <Gundersen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogle der ved om det bare er en SV'er der har fået nogle andre
> klistermærker eller lign. eller er det en anden model?

Du har garanteret set en Triumph RS.

Knud Stange

Fra : anrs

Dato : 13-06-02 20:37

Gundersen wrote:
> [...]
> p.s. Jeg har kun set den fra oven.... da jeg har været på 1.sal eller
> taget (ca. 4sal) de gange jeg har set den!

Det er sikkert mig du har set: Jeg kørte netop ved Føtex/Netto igår - dog
med almindelige plader (det med prøveplader har dog ikke med mig at gøre??).
Det er ganske rigtig, som flere har skrevet en "Lucifer Orange" Triumph
Sprint RS. Er iøvrigt oftest iført sort læderdragt og sort hjelm.
Hvis du ser de to cykler ved siden af hinanden er jeg ikke sikker på at du
fastholder sammenligningen med SV'eren Triumphen er altså en anelse større,
trecylindret = anderledes lyd, osv......
Er du mere i tvivl kunne vi da køre en tur sammen (evt. Føtex tirsdag?) så
du kan få syn for sagen.

anrs
Triumph Sprint RS

Fra : Gundersen

Dato : 13-06-02 22:26

Hejsa

> Det er sikkert mig du har set: Jeg kørte netop ved Føtex/Netto igår - dog
> med almindelige plader (det med prøveplader har dog ikke med mig at gøre??).

Den med prøveplader kom hvist nok kørene lidt senere på dagen, med en
bag på uden hjælm og mctøj.

> Det er ganske rigtig, som flere har skrevet en "Lucifer Orange" Triumph
> Sprint RS.

Det er det nok.... men som jeg skrev, så så jeg den oppe fra, og det er
ikke så nemt at se forskel på en SV650 og T RS'eren, oppe fra.

> Er iøvrigt oftest iført sort læderdragt og sort hjelm.

Så var det dig...

> [...]
> trecylindret = anderledes lyd, osv......
> Er du mere i tvivl kunne vi da køre en tur sammen (evt. Føtex tirsdag?) så

Gerne... Skal du ud og køre nu på tirsdag? Så kommer jeg da bare lige
forbi... Her er et billede af min bandit, så kan du da kende mig! Der
køre ik mange der ligner.... http://www.scooterzone.dk/mc/mc7.jpg

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Claus Rittig

Dato : 14-06-02 14:58

"anrs" <anrs@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> fastholder sammenligningen med SV'eren Triumphen er altså en anelse
større,
> trecylindret = anderledes lyd, osv......

Ååååh, ja. Havde jeg grynene, så stod lige netop den Lucifer Orange Sprint
RS i min garage lige nu! Jeg har været _dybt_ forelsket siden jeg prøvede
den nede hos Vagn Jensen for et års tid siden! Jeg prøvede også en dynge
andre Triumph'er (TT600, 955i Daytona og noget retro-noget), men Sprint'en
var bare suveræn!

Jeg er misundelig.

Rittig