Søger en bestemt sang..
Fra : Ronni Heuckendorff H~

Dato : 13-06-02 18:29

Hejsa.

Måske er der nogen af jer der kan hjælpe.. Jeg har fået en sang på
hjernen, men desværre kun en enkelt linje...

"We're gonna ?ELO? Down to Mehiko (Mexico)" .... ?

Lyder lidt rasta agtig eller noget..

Jeg ved det ikke er meget at gå ud fra, men glæder mig til at høre
jeres forslag.

R.

Fra : Jacob E.

Dato : 13-06-02 18:46

"Ronni Heuckendorff Hansen" <ronni@anderledes.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hjernen, men desværre kun en enkelt linje...
>
> "We're gonna ?ELO? Down to Mehiko (Mexico)" .... ?

*S* Det er Wyclef Jean : "Perfect gentleman".

Mvh Jacob Ekstrøm

Fra : Ronni Heuckendorff H~

Dato : 14-06-02 11:06

On Thu, 13 Jun 2002 19:45:46 +0200, "Jacob E." <jacob-x@nospam.dk>
wrote:

>*S* Det er Wyclef Jean : "Perfect gentleman".

Mange tak.. Det var lige den... Herlig herlig.

R.