Birdcall via smsnu virker på Orange
Fra : Anders Søgaard

Dato : 13-06-02 15:23

Hej igen

Jeg glemte at skrive at man stadig kan melde direkte ud fra Orange
mobiltelefoner på 999 når man er ude i felten .

Så lad os se hvor længe det virker , men lige nu og her er det løsningen.

Mvh
Anders Søgaard

Hej

Nu i disse tider hvor både TDC og Orange er stoppet med modtagelse af E-mail
på mobiltelefonen er det kun muligt at sende og modtage Birdcall fra PC,
Sonofon mobil og Telia mobil.

En nødløsning for Orange kunder er at man tilmelder den til smsnu, jeg har
med held prøvet at tilmelde min Orange tlf i dag og modtager Birdcall
beskeder på den.

Om det kan lade sig gøre fra TDC mobil ved jeg ikke .

Det hele fungerer ved at du går ind birdcall tilmeldingerne på IRANIA's
hjemmeside.

I stedet for at skrive eks 99999999@sms.tdm.dk skriver du 99999999@SMSnu.dk.
(99999999 erstattes naturligvis af dit eget telefonnummer)

Du får efter få minutter tilsendt en mail på telefonen den kan se sådan ud:

Fra: Yahoo!Grupper
<confirm-s2-ue8QS3iFOM49XCMjjg2SvDdnTyo-99999999=smsnu.dk@yahoogrupper.dk>
Bekræft venligst at du øns **Gratis SMS sendt fra myorange.dk**

Den mail skal redigeres og sendes tilbage som bekræftelse. Den redigeres til
følgende:

confirm-s2-ue8QS3iFOM49XCMjjg2SvDdnTyo-99999999=smsnu.dk@yahoogrupper.dk

som sendes af sted på almindeligvis (Orange kunder bruger nummeret 999)

Derefter får du en bekræftelse på, at du nu er tilmeldt

Mere info på www.phyl.dk på udstødningsrøret under gamle indlæg på datoen
29.April og se nærmere .

Mvh
Anders Søgaard
a.s@vip.cybercity.dk

Will You Find True Love?
Will You Meet the One?
Free Love Reading by phone!
http://us.click.yahoo.com/Deo18C/zDLEAA/Ey.GAA/IYOolB/TM

Fra : Paul Nilsson

Dato : 13-06-02 23:29

Har tilmeldt mig dette og det virker fint!!
Gik ind på Irania Birdcall tilmelding : tilmeldelte mig på IBDK og Ibsjael:
med tlf nr osv ......... sådan: skriv:
(dit mobil nr: xx...): xxxxxxxx@smsnu.dk (og tryk på tilmeld)
kort efter modtages en "confirm...osv og en f..... masse talkoder... på
mobillos.......
den skal besvares: REDIGER i teksten: alt foran Confirm skal væk, + alt
efter Yahooho.groups.dk. skal væk!
og besvar/send dette til 999.
så skulle du få en " ´du er nu tilmeldt .........osv....."
Og så virker det - det gør på min! (Orange-mobil)

tak tips til Anders S............ mvh............Paul