Tiltelmelodien til "Forsvundne danskere"?
Fra : Kirsten Larsen

Dato : 13-06-02 13:33

Hvad hedder titelmelodien til "Forsvundne Danskere"?
Og hvem er kunstneren?

På forhånd TAK

Kirsten

Fra : Jacob Holm Jorgensen

Dato : 13-06-02 13:44

Kirsten Larsen wrote:

> Hvad hedder titelmelodien til "Forsvundne Danskere"?
> Og hvem er kunstneren?
>
> På forhånd TAK
>
> Kirsten

Hehe, det er jo også ved at være flere måneder siden vi har haft den

Det er Irish Boy med Mark Knopfler, findes på 'Cal'.

Mvh. Jacob.

Fra : rasmus carlsen

Dato : 13-06-02 14:03

"Jacob Holm Jorgensen" <jacob.hj@abk.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Hehe, det er jo også ved at være flere måneder siden vi har haft den
>
> Det er Irish Boy med Mark Knopfler, findes på 'Cal'.
>
> Mvh. Jacob.

som i øvrigt er en god plade og sound track til en film af sammen navn ...

ras

Fra : Kirsten Larsen

Dato : 13-06-02 14:11

Mange tak for svaret...

MVH Kirsten

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 13-06-02 14:37

> Mange tak for svaret...

Faktisk er der lavet en FAQ/OSS, hvis det skulle være en anden
gang.

http://www.usenet.dk/oss/dk.kultur.musik/

Fordi mange spørgsmål dukker op igen og igen og igen og igen ...

Mark
Er du musikekspert? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Torben Larsen

Dato : 13-06-02 19:51

"Mark Thomas Gazel" <mark@fjerndettegazel.dk> wrote in message

> Faktisk er der lavet en FAQ/OSS, hvis det skulle være en anden
> gang.
>
> http://www.usenet.dk/oss/dk.kultur.musik/
>
> Fordi mange spørgsmål dukker op igen og igen og igen og igen ...

Og Troels har lavet en super hjemmeside med musik fra reklamer og TV-serier

http://home1.stofanet.dk/lundlaursen/reklamer/

--
Torben
http://www.petitiononline.com/warcrime/

Fra : Aston Villadsen

Dato : 13-06-02 14:24

On Thu, 13 Jun 2002 14:32:36 +0200, "Kirsten Larsen"
<kirsten_larsen@adslhome.dk> wrote:

>Hvad hedder titelmelodien til "Forsvundne Danskere"?
>Og hvem er kunstneren?

Lidt morsomt at lige netop Kirsten Larsen interesserer sig for det
program :)

Fra : Jacob Buus Smidt

Dato : 15-06-02 22:24

> Lidt morsomt at lige netop Kirsten Larsen interesserer sig for det
> program :)

Hvorfor?

Fra : Aston Villadsen

Dato : 17-06-02 08:16

On Sat, 15 Jun 2002 23:24:15 +0200, "Jacob Buus Smidt"
<jacob.smidt@image.dk> wrote:

>Hvorfor?

http://www.berlingske.dk/artikel:aid=161110/

Nu ved jeg selvfølgelig ikke med garanti at der er tale om den samme
Kirsten Larsen, men tanken er da nærliggende :)

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 17-06-02 10:18

> http://www.berlingske.dk/artikel:aid=161110/
>
> Nu ved jeg selvfølgelig ikke med garanti at der er tale om den samme
> Kirsten Larsen, men tanken er da nærliggende :)

Godt spottet. Selv om det ikke er samme Kirsten Larsen er det
s'guda et sjovt sammenfald.