En lille historie
Fra : Andrew

Dato : 13-06-02 11:43

Hej i gruppen

Jeg købte for nogen tid siden en Ericsson T29s hos Telekæden for 200 kroner
med Choice abbonement. Det var en dejlig telefon og jeg var fuldt ud
tilfreds. Men efter et par uger ser jeg at der et kommet et tilbud på denne
Ericsson T65. Den kan en HEL DEL mere og er faktisk en smule federe i
designet. Desuden har den et LANGT større display og længere standby tid.
Jeg ærgrede mig godt og grundigt over at jeg ikke havde ventet da jeg
egentlig hellere ville have haft T65'eren fremfro T29s'eren. MEN grundet de
usandsynligt lave mobilpriser der kører lige nu var det mig muligt at købe
den T65'er uden at tabe penge.

Jeg solgte simpelthen min T29'er og har nu bestilt en T65'er. Det går lige
op i den sidste ende (faktisk +50 kroner). Jeg skal så betale det abbonoment
der kommer med T65'eren i 6 måneder før jeg kan sige det op, men det bliver
dækket fint af den pris jeg fik for at sælge min T29'er. Så alt i alt, summa
sumarum, så har jeg købt denne T65'er uden at have tabt penge. Hurra! Jeg
har selvfølgelig givet de 500 kroner for den, men jeg har ikke tabt noget
ved at have 2 abonomenter hvoraf jeg så bruger den ene og lader det andet
løbe de 6 måneder ud.

Mvh Anders

Fra : Th Frydensberg

Dato : 13-06-02 13:29

Hvor er pointen ????????

Fra : Andrew

Dato : 13-06-02 14:53

> Hvor er pointen ????????

Der er ikke rigtig nogen, blot en lille historie jeg ville fortælle.
Undskyld hvis det har stødt nogen?!

Mvh Anders

Fra : Michael H Jensen

Dato : 13-06-02 18:52

Næ, det håber jeg så sandelig ikke du har gjort, ellers bør folk få
noget andet læsestof. Rart med lidt små historier ind imellem al den
kedelige tekniske fnidder fnadder.

Mange hilsner
Mick

Fra : MaRk

Dato : 13-06-02 19:24

Jamen jeg siger da tak. Det kan sikkert komme nogen til gode...
Jeg har lige et spørgsmål til dig: Hvor mange tegn kan man sende/modtage i
én sms??

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 13-06-02 19:51

> Hvor mange tegn kan man sende/modtage i
> én sms??

160
Tip: Se http://www.usenet.dk for citationsteknik.

--
Michael
http://www.vindenand.dk

Fra : D3nnis

Dato : 13-06-02 19:35

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in message

> Der er ikke rigtig nogen, blot en lille historie jeg ville fortælle.
> Undskyld hvis det har stødt nogen?!

Du har ikke stødt mig i hvert fald. pointen er vel at man kan spare penge?

--
Parabol, Selector, Hex filer?
www.sel.h4f.dk <-- Den danske "pirat" side