Sidi støvler - hvor på Sjælland?
Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 13-06-02 11:26

Hvor kan man købe ovenstående?

Fra : SLP/JM

Dato : 13-06-02 11:52

"Henrik Steen Larsen" <SLEThsl@adslhome.dk> skrev
> Hvor kan man købe ovenstående

Det kan man bl.a. hos Haasum i Vanløse

--
Susanne

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 13-06-02 12:16

> > Hvor kan man købe ovenstående
>
> Det kan man bl.a. hos Haasum i Vanløse

Mucho gracias

Fra : Dan Eckberg

Dato : 13-06-02 13:25

> Hvor kan man købe ovenstående?

Sigma MC i Ringsted har også SIDI-støvler...

Jeg mener også at kunne huske at Enghave MC har et mindre udvalg...

Fra : Foobar

Dato : 13-06-02 15:11

> Hvor kan man købe ovenstående?

Og skulle du finde prisen for høj, kan du jo lige kigge på
http://www.moto-plus-accessories.com/

/Claus (som købte sine Vertebra2 dér...)

Fra : peterl

Dato : 13-06-02 15:18

Dem kan jeg også anbefale!

-PeterL (som også købte sine Vertebra2 dér...)

Fra : Uffe Overgaard Koch

Dato : 13-06-02 21:54

"peterl" <pvl@ioi.dk> writes:

> Dem kan jeg også anbefale!
Hvad tager de for at sende et par støvler til DK? til GB koster det 9 pund.

/Uffe
Ikke helt støvleløs, men uden tætte støvler. Minder mig om at jeg skal anmelde mine
(lorte) IXS støvler på DMCN.

Fra : Foobar

Dato : 14-06-02 11:27

> Hvad tager de for at sende et par støvler til DK? til GB koster det 9
pund.

Kan ikke lige huske det helt præcist, men er temmelig sikker på at det er
nogenlunde det samme.

- Og hvis du skal have vandtætte Vertebra-2, så husk at modellen skal hedde
"Tepor" (som vistnok er navnet på den vandtætte membran de har proppet i...)

/Claus

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 14-06-02 11:39

Foobar <intet@navn.com> wrote in article
<FxjO8.7350$ZE1.155111@news1.nokia.com>...

> - Og hvis du skal have vandtætte Vertebra-2, så husk at modellen
> skal hedde "Tepor" (som vistnok er navnet på den vandtætte membran
> de har proppet i...)

....Og som iøvrigt er ganske fremragende. Mine Vertebra (uden 2) er stadig
tip-top vandtætte og har aldrig lukket en dråbe ind. Samtidig er de meget
behagelige at have på, både sommer og vinter.

--
Mikkel