Lift eller hejsestativ til Op
Fra : Villy Skov

Dato : 13-06-02 10:03

Er der nogen der kender et system hvor man kan bruge en lift eller
hejsestativ der med håndsving kan hæve en gipsplade op til loftet for
montering ?

Jeg mener at have set det i en tv udsendelse, men kan ikke finde nogle
websider el. lign. der viser det.

Mvh. Villy

Fra : M@rk

Dato : 13-06-02 11:06

13 Jun 2002 02:02:33 -0700, berigede villyskov@my-deja.com (Villy Skov)
dk.fritid.hus-og-have med:

>Er der nogen der kender et system hvor man kan bruge en lift eller
>hejsestativ der med håndsving kan hæve en gipsplade op til loftet for
>montering ?

Hvis du har en "den aktive isenkræmmer" i dit område, så smut derned og
kig - jeg kan ikke huske hvad dimsen hedder, men det er et pistolgreb
med en meget lang pind på - koster ikke ret meget .................

Den kan dog ikke hjælpe dig så meget, at du kan sætte hele gipsplader op
alene ...............

/Mark

--
M@rk, the unknown @ get2net.dk - ICQ #6564215

"When the rythm-section ain't making it
- go for it your self" ~ Ben Webster

Fra : Kim Bernhart

Dato : 13-06-02 18:19

Gipspladehejs

Du kan kigge her, det er nemt og man kan arbejde med den alene.

http://www.lejnu.dk/text.asp?nr=50&hnr=1&unr=9

Mvh

Kim

Fra : M@rk

Dato : 14-06-02 05:46

Thu, 13 Jun 2002 19:18:52 +0200, berigede "Kim Bernhart"
<kim_bernhart@vip.cybercity.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

>Du kan kigge her, det er nemt og man kan arbejde med den alene.
>http://www.lejnu.dk/text.asp?nr=50&hnr=1&unr=9

Smart dims - den kendte jeg ikke .......... så er man også blevet
klogere i dag , dejligt

/Mark

Fra : Villy Skov

Dato : 14-06-02 10:58

Det var lige hvad jeg skulle bruge, lej den for 75 kr. i bygma.

Er du klar over om den kan bruges til skrå lofter, eller er det kun
hvis loftet er helt plant ?

/villy