Solsejl til salg
Fra : Bruno Pallesen

Dato : 13-06-02 08:56

Isabella solsejl 9,5m med farvede sider,årg 2000,meget pæn.
Pris 1900 kr

Fra : Carsten Stage

Dato : 13-06-02 09:49

Bruno Pallesen wrote:

> [xxx],årg 2000,meget pæn.
> Pris 1900 kr

Jeg byder 2 overgemte skumbananer!

Hvis du vil have mere - eller bare et seriøst bud, så brug den rette
gruppe til køb/salg: news:dk.marked.privat.camping

Carsten Stage

Fra : PHK

Dato : 13-06-02 10:12

"Carsten Stage" <stage@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg byder 2 overgemte skumbananer!
>
> Hvis du vil have mere - eller bare et seriøst bud, så brug den rette
> gruppe til køb/salg: news:dk.marked.privat.camping

Jeg vil gerne give ham en chance for at komme af med solsejlet, så jeg byder
2 overgemte skumbananer og en klump brugt tyggegummi.

--
_
|_|

Fra : FishOnAstick

Dato : 13-06-02 20:15

Øj, hvor er i smålige !

Hvem vil nøjes med overgemte skumbananer og tyggegummiklatter !

Jeg byder - og hold ny fast :

1 campingvogn, Colchester 1977 - sidst brugt som grisestald. Lige klar til
at flytte ind i.
For køberens skyld, er alt inventar gnavet ud , således at den er
fuldstændig til at indrette efter eget ønske.

Gulvet er trykbehandlet og har et særdels spændende mønster, med modefarver
af gult og brunt.

Stik lige den

Kim

Fra : sten basbøll

Dato : 14-06-02 15:58

spild af tid !
en melding må være nok -
kan en eller anden ikke lave en standard, der kan fyres af - så vi slipper
for resten ;(
uden at forklejne hvers - i sær
mvh sten