[Golf] TvDanmark i går
Fra : M@rk

Dato : 13-06-02 08:05

Hej alle,

var der nogen af jer, der så TvDanmark i går?

Der skulle angiveligt, have været et indslag om et golf-naturtalent i
"Ripleys - Believe it or not" som "lige" lavede 4 hole-in-one i træk ...

Noget jeg umiddelbart ville mene, er en såvel praktisk som teoretisk
umulighed .....................

Hvad siger I andre?

/Mark

--
M@rk, the unknown @ get2net.dk - ICQ #6564215

"When the rythm-section ain't making it
- go for it your self" ~ Ben Webster

Fra : Svend Emil

Dato : 13-06-02 09:39

> [...]
> "Ripleys - Believe it or not" som "lige" lavede 4 hole-in-one i træk ...
>
> Noget jeg umiddelbart ville mene, er en såvel praktisk som teoretisk

Ja, det er nok umuligt, men de påstod at det var sket, og af en seks årig
dreng!!?????
Det var ikke meningen at man skulle se klippet, det var bare noget de havde
lavet for at holde på seerne (hvis du ikke har opdaget det endnu, så er
programmet total amerikansk )))
Forresten spiller værten i programmet også superman, hehe
--

--- Svend Emil (o: ---

Fra : M@rk

Dato : 14-06-02 06:08

Thu, 13 Jun 2002 10:39:20 +0200, berigede "Svend Emil"
<mosbaek@mail.tele.dk> dk.sport med:

>Det var ikke meningen at man skulle se klippet, det var bare noget de havde
>lavet for at holde på seerne (hvis du ikke har opdaget det endnu, så er
>programmet total amerikansk )))

Okay, så er jeg mere "rolig"

>Forresten spiller værten i programmet også superman, hehe

Spiller, nej der tager du fejl, han _er_ superman - men det er en stor
hemmelighed, så hush hush

/Mark

Fra : Henrik H. A.

Dato : 13-06-02 10:55

"M@rk" <unknown@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "Ripleys - Believe it or not" som "lige" lavede 4 hole-in-one i træk
>
> Noget jeg umiddelbart ville mene, er en såvel praktisk som teoretisk

Så det desværre ikke selv......................men det lyder ret
usandsynligt !

Fire styk i træk - hvor er der fire par 3 huller i træk ? To af
hullerne _kan_ have været par 4 huller, men en 6 årig der laver
hole-in-one på par 4 ??!! Nah..................

Fra : M@rk

Dato : 14-06-02 06:07

Thu, 13 Jun 2002 11:54:30 +0200, berigede "Henrik H. A."
<henrikNOSPAM@hove-andersen.com> dk.sport med:

>Fire styk i træk - hvor er der fire par 3 huller i træk ? To af
>hullerne _kan_ have været par 4 huller, men en 6 årig der laver
>hole-in-one på par 4 ??!! Nah..................

Det var præcis det sidste, jeg også tænkte - Naaah, I dont think so

/Mark