Et problem!
Fra : Michael

Dato : 13-06-02 08:07

Hej med jer!

Jeg skal til examen i biologi kl. lidt over 11, og nu er der opstået et
lille problem som jeg håber I hurtigt kan hjælpe mig med.

Hvad betyder et godt kondital? Altså, jeg ved, at jo bedre form man er jo
højere kondital har man. Og det er noget med at jo højere kondital viser
hvor meget blod man kan pumpe igennem systemet ad gangen?

Jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det! Kan I give mig en lille
forklaring, eller nogle stikord??

Håber meget i kan hjælpe mig.

Mvh
Michael