Lidt hjælp til noget tun!
Fra : Duckieboy

Dato : 12-06-02 22:42

Hejsa alle!!

Jeg har fundet ud af at jeg(når jeg lige får sparet pengene sammen) skal
sætte følgende på min melody:

Honda Vision 46mm cylinder + topstykke
En Karburator der passer - er der nogen der ved hvor man kan få en til
vision med choker??..helst 17,5 mm eller 21mm!
og hvis der bliver råd en udstødning(fra en vision hvis den passer)

Mine spørgsmål er så:

SKAL jeg have en ny studs eller kan jeg bruge den originale, og kan jeg
gøre noget ved den?

Hvad mere bør jeg gøre????......

Og hvis der er en der kan fortælle mig hvorfor min melody kører uden
noget bundtræk OVERHOVEDET og kun med en topfart på kun 25 km/t ville
det være perfekt!!!!!!!!!! -(man kan næsten lige holde balancen når man
starter!))

MVH Duckieboy-som vil lave den fedeste og bedste melody i DK!!!!!!!!!!

http://www.kandu.dk/

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 12-06-02 22:43

"Duckieboy" <Duckieboy.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> MVH Duckieboy-som vil lave den fedeste og bedste melody i DK!!!!!!!!!!

Det bliver ikke svært... du er sgu snart den eneste som har sådan en gammel
hund

Fra : Preuthun

Dato : 13-06-02 21:39

Hej.
Du skal sørge for at din stempelkrone, den indvendige del af topstykket samt
udstødningen ikke er tilkokset. Dertil kommer at kompressionen også skal
være iorden. Jeg ville satse på det med kokset ført. Iøvrigt: Check lige at
tændingstidspunktet er korrekt.
Når du renser for koks, bør du være forsigtig ikke at ridse i metaldelene.
Så kan nyt koks hurtigere sætte sig igen.
Håber at det hjælper. God fornøjelse.

Mvh.
Jan Preuthun