Endlich
Fra : Shadow

Dato : 12-06-02 22:03

Hej

Ja så lykkedes det, efter 18 års venten, så ku vi tage afsted på den ny
indkøbte

Honda Shadow,, lækker cykel, lækker at mærke vinden, mærke livet, mærke
trækket når der

gives gas

det er bare lykken at eje en motorcykel igen

måske mødes vi

hilsen fra en der har et stor smil på

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 13-06-02 07:54

Tillykke med den.

Vi ses derude

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 13-06-02 09:31

"Shadow" <witten@privat.tele.dk> wrote in message
<snip>
> hilsen fra en der har et stor smil på

Fedt at høre..
Det er nemlig sagen

--
MVH Kenneth Egholm
Bladerunner

www.RaptorMC.dk

(Slet "SLET_DETTE" i min e-mail, ved direkte svar)

Fra : james

Dato : 13-06-02 09:52

Godt for dig! Jeg kender 2 mænd, som har gået med samme ønske. Nu
overvejede jeg at sælge CB 750eren, da det er begrænset hvor mange
motorcykler vi skal flytte med til Cypern. De har "ikke fået lov" af deres
koner(!) Et eller andet sted er der noget HELT galt.....

Der er en én-vejs billet til den kvinde, partner, kæreste el lign som
siger at jeg ikke "må" køre MC, flyve, dykke, klatre, padle osv! De kan
selv bestemme hvad de vil, men derudover.....

Så nyd din cykel! (Ta' på DMC kursus)(standard bemærkning!)

-james

Fra : Jake

Dato : 13-06-02 10:43

Tillykke med apparatet

- Jakob

Fra : Anneli

Dato : 13-06-02 22:12

"Shadow" <witten@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Ja så lykkedes det, efter 18 års venten, så ku vi tage afsted på >den ny
indkøbte Honda Shadow

WOW, det var længe at vente på en drøm! Stort tillykke med din MC!!! :0))))

Stor hilsen Anneli og Savage :0)
www.friserverplads.dk/anneli