skærmopløsning
Fra : Thomas

Dato : 12-06-02 22:06

Kan man ikke lave så siden selv tilpasser sig brugerens skærmopløsning? ser
jo ret klodset ud hvis man har lavet en side til 1024x768 og ser den med
800x600..

Thomas

Fra : Joachim Cohn Jacobse~

Dato : 12-06-02 23:07

Thomas wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Kan man ikke lave så siden selv tilpasser sig brugerens skærmopløsning? ser
> jo ret klodset ud hvis man har lavet en side til 1024x768 og ser den med
> 800x600..

Du kan jo vælge at lave dit design skalerbart:
http://www.html.dk/artikler/00023/

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Søren Blom

Dato : 13-06-02 00:51

"Joachim Cohn Jacobsen - HTML.dk" <joachim.usenet@html.dk> skrev >

Lav den i tabeller som tilpasser sig i % i stedet for i pixel

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : ku744

Dato : 13-06-02 07:24

giv mig et eksempel. Er ikke nogen haj til det :0)

Fra : Thomas

Dato : 13-06-02 07:28

giv mig et eksempel. Er ikke nogen haj til det :0)

(sorry mit alias var ku744 før)

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 13-06-02 08:56

ku744 wrote:
> giv mig et eksempel. Er ikke nogen haj til det :0)

du kan eventuelt få det uddybet på

<http://www.html.dk/artikler/00023/> (øverste hit hvis man skriver
"skalerbart design" ind i Google - hint hint )

mvh

Jesper Brunholm

--
Phønix - dansk folk-musik fra unge musikere - http://www.phonixfolk.dk

Fra : Thomas

Dato : 13-06-02 08:56

Tak for hjælpen!

Fra : Joachim Cohn Jacobse~

Dato : 13-06-02 14:09

Søren Blom wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> "Joachim Cohn Jacobsen - HTML.dk" <joachim.usenet@html.dk> skrev >
>
> Lav den i tabeller som tilpasser sig i % i stedet for i pixel

Hmm. Jeg er vist blevet fejlciteret her