GF2 MX 400 problemer i XP
Fra : CK®

Dato : 12-06-02 22:04

Hejsa!
Jeg har lige skiftet mit TNT2 Ultra ud med et Geforce 2 MX400 64 MB.
TNT2'eren kørte godt på maskinen, Wolfenstein og Serious Sam 2 var fine.
3DMark 2001 SE-score lige under 2000.
Så installerede jeg Geforce 2 MX400 kortet, og så var idyllen revnet.
Wolfenstein og Sam kører med forsinkede reaktioner, og efter et øjeblik
fryser de. 3DMark-scoren er under 1400. Jeg har installeret de nyeste
drivere fra nVidia, har også prøvet nummeret ældre, uden forskel i
performance.
I min lille begrebsverden burde GF-kortet være lidt bedre end TNT2 Ultra,
eller er jeg helt galt på den?

Specs:
ECS K7S5A mb
XP1600+
384 MB SDRAM PC133
Phoenix GeForce 2 MX 400 64 MB

Ingen overclockning af nogetsomhelst.

HJÆLP!
Tak

Venligst
Claus

Fra : Jens-Peter Vraa Jens~

Dato : 13-06-02 13:37

> I min lille begrebsverden burde GF-kortet være lidt bedre end TNT2 Ultra,
> eller er jeg helt galt på den?

Ja.