Ur på Erisson T68
Fra : Kim

Dato : 12-06-02 21:30

Hej
Jeg har lige købt en Ericsson T68
Hvordan fjerner det store ur? Som kommer på displayet
Når den har stået et par sekunder. Sådan der er normal display på helle
tiden

Hilsen Kim

Fra : Anders HJ

Dato : 13-06-02 07:36

> [...]
> Hvordan fjerner det store ur? Som kommer på displayet
> Når den har stået et par sekunder. Sådan der er normal display på helle

Uret kommer for at spare strøm. Hvad vil du helst, slippe for uret og have
en standby-tid på 5 timer, eller have uret på og få en standby-tid på 300
timer? Jeg synes uret er ret praktisk, for ellers er det svært at se hvad
klokken er.

Anders

Fra : Kim

Dato : 13-06-02 13:39

Det vel sige at men ikke kan slå det fra
Det er måske meget praktisk. Men du kan kun se uret
Og ikke områdeinfo. Som man kunne på de gammel Ericsson

Kim

Fra : Michael Jensen

Dato : 13-06-02 17:39

> [...]
> timer? Jeg synes uret er ret praktisk, for ellers er det svært at se hvad

Uret kommer for at spare støm ja, men at du kun kan opnå en standbytid på 5
timer, er da den fedeste løgn der er blevet fyret af herinde i længe!

Fra : Kim

Dato : 13-06-02 19:07

Hej igen

Ja det tror jeg gerne. Det lyder også helt usandsynlig
Det jeg bare vil vide. Om man kan slå det ur fra

Kim

Fra : Anders HJ

Dato : 13-06-02 20:58

> Uret kommer for at spare støm ja, men at du kun kan opnå en standbytid på
5
> timer, er da den fedeste løgn der er blevet fyret af herinde i længe!

Måske ikke fem timer, men standby-tiden ville blive reduceret drastisk, det
er jeg ret overbevist om. Men at Sony Ericsson ikke har gjort det muligt at
slå uret fra er faktisk ret sært, det ville da ikke kræve så meget. Men de
vil nok ikke have at folk slår det fra og klager over den lave standby-tid
(og sagsøger dem, hvis de er fra USA).

Anders

Fra : Brian Fisker

Dato : 17-06-02 10:27

"Michael Jensen" <michael@freeFJERNDETTEzz.dk> wrote in message
> Uret kommer for at spare støm ja, men at du kun kan opnå en standbytid på
5
> timer, er da den fedeste løgn der er blevet fyret af herinde i længe!

Det er faktisk muligt,at nå ned på denne standbytid. Dog ikke ved at fjerne
uret, men ved at lade skærmen være "konstant tændt". Da skærmen i denne
tilstand bruger 100 mAh vil dette give en teoretisk standbytid omkring de 7
timer (da batteriet er på 700 mAh).

\Mandal