12 kvadratmeter musmåttes søges! :-) #7
Fra : Thomas Neumann [6000~

Dato : 12-06-02 21:42

Nybegynderens spørgsmål #7:

Jeg har i systemindstillinger - mus sat musbevægelser til maksimum, men der
går stadig mere end en hel måtte for at komme fra højre til venstre. (og
omvendt)

Kan man få et program som kan sætte hastigheden op?
Det er en USB mus.

Mange tak

Thomas

Fra : [6000] Olav Nørgaard

Dato : 12-06-02 21:55

Er det en original Apple mus?

--
M.v.h. Olav Nørgaard
http://www.avalonia.dk

Fra : Thomas Neumann [6000~

Dato : 12-06-02 21:58

Sak
> Er det en original Apple mus?
Sak

Nixen - det er en logitech. Og den medfølgende software hjælper ikke.

Thomas

Fra : [6000] Olav Nørgaard

Dato : 12-06-02 22:20

Hvis du kommer forbi med morgenbrød en dag, må du få en original rund
Apple USB mus af mig

--
M.v.h. Olav Nørgaard
http://www.avalonia.dk

Fra : Thomas Neumann [6000~

Dato : 12-06-02 22:28

Hak
> Hvis du kommer forbi med morgenbrød en dag, må du få en original rund
> Apple USB mus af mig
Hak

Haha.. mange tak! Jeg har allerede en sådan lille rund USB apple-fætter. Den
er jo forfærdelig at bruge. Der skal en ordentlig "rotte" til. Men
tak!

Thomas

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 12-06-02 22:34

In article <ae8cjm$3d0$1@sunsite.dk>,
"Thomas Neumann [6000]" <nospam@neumann.dk> wrote:

> Sak
> Sak
>
> Nixen - det er en logitech. Og den medfølgende software hjælper ikke.

Glem USB Overdrive (den koster). Da det er en Logitech, så prøv denne:

http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=14421&db=mac

Funker fint her.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 12-06-02 22:25

In article <ae8ble$roj$1@sunsite.dk>,
"Thomas Neumann [6000]" <nospam@neumann.dk> wrote:

> Kan man få et program som kan sætte hastigheden op?

Ja, Mousezoom, eller brug en anden driver end Apples egen (du har ikke
en Apple mus), dvs. fabrikantens eller USB overdrive.

Lejlighed s¯ges i KBH Besides, if you can't get a decent

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 12-06-02 22:33

> [...]

> omvendt)
>
> Kan man få et program som kan sætte hastigheden op?

USB Overdrive:

http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=13443&db=mac

--
Mvh.