The Prodigy - nyt album... hvornår i år?
Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 12-06-02 19:20

Glæder mig til at fyre deres nye album af ude
i 106'eren!

--
Rasmus

Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 13-06-02 08:50

Der skulle vist komme endnu en single til november, eller måske tidligere på
efter året. Men i følge gaffa, kommer albummet først engang i starten af
2003

Fra : zcully

Dato : 13-06-02 21:51

"Jakob Strandgaard Andersen" <jakobsa@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3d084e8e$0$676$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> [...]

> efter året. Men i følge gaffa, kommer albummet først engang i starten af

Hmmm mystisk nok læste jeg at deres nye single ville udkomme til juli og at
albummet herefter kom omkring august-septemper.
Men ok, man kender efterhånden Prodigy. Fat of the land blev også udskudt
100 gange og Firestarter udkom nærmest et år før albummet. Så hvem
ved.........

/Zcully

Fra : CybaMerc

Dato : 15-06-02 21:51

A long time ago in a galaxy far, far away....
zcully wrote:

> [...]
>Men ok, man kender efterhånden Prodigy. Fat of the land blev også udskudt
>100 gange og Firestarter udkom nærmest et år før albummet. Så hvem

Det var skam meningen, at albummet skulle udkomme i år; men nu går
snakken altså på 2003. Underligt nok for 80% af materialet skulle
allerede være parat.

Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 18-06-02 22:40

"CybaMerc" <CybaMerc@image.dk> skrev:

> Det var skam meningen, at albummet skulle udkomme i år; men nu går
> snakken altså på 2003. Underligt nok for 80% af materialet skulle
> allerede være parat.

Jeg venter gerne 6 måneder mere, hvis de gør sig umage.
Det er da rart med et band, der ikke bare sprøjter middelmådige
albums ud hvert eller hvert andet år.

--
Rasmus