Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Pentax zoom 70-X. Error7
Fra : Peter Hansson [8520]

Dato : 12-06-02 19:20

Trods ny film og nye batterier vil mit pentax Zoom 70-X ikke virke. Den
skriver E7.

Er der nogen der kender denne fejl??

Hvad med et link til en manual.

--
Peter Hansson

Fra : thl

Dato : 13-06-02 11:19

"Peter Hansson [8520]" <phansson@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse news:ae83bk$4cm$1@sunsite.dk...
> Trods ny film og nye batterier vil mit pentax Zoom 70-X ikke virke. Den
> skriver E7.
>
> Er der nogen der kender denne fejl??

Lukkerfejl.

Rep. pris hos Pentax: Kr. 1038,-

mvh

Thorbjørn

Fra : Langgaard

Dato : 13-06-02 15:59

Hej

Velkommen i E7 klubben !

Vi er nogle stykker efterhånden, men min Espio 928 koster det 1600,- at få
gang i, hvis det kan trøste dig.

Men jeg ved hvilket mærke jeg ikke skal vælge næste gang !

--
Venlig hilsen / Best regards

Leif Langgaard

Mail: langgaard@klarupnet.dk

Søger du brugt fotoudstyr eller har du for meget !
så prøv http://langgaard.subnet.dk/

PS: Jeg samler på gamle kameraer og fotoudstyr, har du noget ?

-= H =-

Fra : thl

Dato : 14-06-02 08:26

"Langgaard" <langgaard@klarupnet.dk> skrev i en meddelelse news:3d08b29a$0$209$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
> Hej
>
> Velkommen i E7 klubben !
>
> Vi er nogle stykker efterhånden, men min Espio 928 koster det 1600,- at få
> gang i, hvis det kan trøste dig.

pentaxpris for rep af 928: 1303,-.

mvh

Thorbjørn

Fra : Langgaard

Dato : 18-06-02 14:37

Hej

Jeg fik prisen hos Pentax, og gik derfor ud fra det var + moms !

Undskyld !

Men ved du så hvor meget fotohandleren bøffer af de 1303,- kr, jeg SKULLE
nemlig indsende kameraet gennem en forhandler, Hvorfor ????
Kameraet gik i stykker få måneder efter garantien udløb, og det var jo ikke
et billigt kamera.

Var det ikke rimeligt, at man fik repareret til en mere fair pris, det er jo
pentax der har lavet noget der ikke kan holde, og det er mange der er i
stykker !