Hjælp..... Mangler Titel og kunstner på sa~
Fra : Svalde

Dato : 12-06-02 17:36

Hey....
Er der nogle der ved hvad sangen med denne linie hedder?!:

Walk around wuth the wrong pretty baby....

P.H.T
Anders Pedersen, 9800 Hjørring

Fra : eMJay

Dato : 12-06-02 18:04

"Svalde" wrote

> Er der nogle der ved hvad sangen med denne linie hedder?!:
>
> Walk around wuth the wrong pretty baby....

Det kunne være Ray Charles med "I Wake Up Crying"

En del af teksten lyder:
" And a-wonderin' just what went wrong Pretty baby"

Så fald i frem det er den rigtige sang, vil jeg blot oplyse at det tog ca.
45 sekunders søgning på www.google.com

Think about that

eMJay

Fra : Svalde

Dato : 12-06-02 21:08

"eMJay" <xxx@mindless.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> " And a-wonderin' just what went wrong Pretty baby"
>
> Så fald i frem det er den rigtige sang, vil jeg blot oplyse at det tog ca.

Tak, men det lader til at 45 sek. ikke er helt nok til denne sang, for det
er ikke den... Jeg har også selv forsøgt med google, Altavista, lycos, Jubii
og hvad de ellers hedder.
Det er en mere moderne sang, som spilles af dette band med en lyd der minder
om "Countins Corws"....

Håber det kan hjælpe nogle kloge hoveder...

P.H.T
Anders Pedersen

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 13-06-02 08:41

> [...]
minder
> om "Countins Corws"....
>
> Håber det kan hjælpe nogle kloge hoveder...

Hmmm. Counting Croves, måske??

--

Med Venlig Hilsen
Claus Ellegaard Skytte, 5750 Ringe.

Fra : Svalde

Dato : 13-06-02 13:58

"Betina og Claus Ellegaard Skytte" <bces@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> minder

> Hmmm. Counting Croves, måske??
>

> --
>
> Med Venlig Hilsen
> Claus Ellegaard Skytte, 5750 Ringe.

Tak, men jeg tror ikke der er "COUNTING CROWS" der har lavet den.... og hvis
det er, så skal jeg bruge en titel..

P.F.T
Anders Pedersen