Outlook newreader opstart
Fra : SH

Dato : 12-06-02 17:35

Jeg bruger MS office XP Pro.

Er det muligt at åbne Outlook newreaderen uden at skulle åbne outlook først?
Det er ved at være ret belastende at skulle åbne outlook KUN for at åbne
newsreaderen og så lukke mail delen ned igen.

Mvh
Simon

Fra : Søren Blom

Dato : 12-06-02 22:13

"SH" <cfp12301@vip.cybercity.xx.dk> skrev

> Er det muligt at åbne Outlook newreaderen uden at skulle åbne outlook
først?

Du kan jo bare bruge et andet program til news. Outlook XP er ikke beregnet
til News.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 12-06-02 22:57

"SH" <cfp12301@vip.cybercity.xx.dk> skrev:

> Jeg bruger MS office XP Pro.

Jeg kender kun t.o.m. Office 2000, men det ville undre mig om de
havde ændret netop dette.

> Er det muligt at åbne Outlook newreaderen uden at skulle åbne
> outlook først?

Outlooks newsprogram plejer at hedde Outlook Express - og det kan
snildt åbnes uden Outlook. Kig på dit skrivebord og se om det ikke
er der. Du kan også vælge Funktioner=>Post og nyheder=>Læs nyheder
i Internet Explorer (hvis du har dén åben).

--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (Medlem af Fiduso - www.fiduso.dk)

Fra : Michael Henriksen

Dato : 24-06-02 15:49

Når man åbner newsreaderen inde fra outlook xp hedder programmet "Outlook
Newsreader" og jeg tror ikke det er det samme som OE, men det kan da godt
være det er samme program med lidt forskellige udseender.
Men bortset fra det, så vil jeg også gerne vide hvordan man åbner
newsreaderen uden at skulle åbne Outlook xp. Jeg vil nemlig gerne have
tildelt outlook newsreaderen en genvejstast på mit nye tastatur.

"Jens Gyldenkærne Clausen" <0uhs6l14l001@sneakemail.com> skrev i en
meddelelse news:Xns922BF3B013265jgcnospamget2netdk@212.242.40.196...