Hein-Gericke
Fra : S.G

Dato : 12-06-02 16:51

Nu fik jeg en lang snak med damen i HG i Flensburg.
Hun afbestillede min ordre (den jeg lavede via internet på
www.hein.gericke.de). Det gav hende en masse bøvl, da hun skulle faxe et par
gange, jeg skulle sende mails et par gange..
Men det var sq smukt og en rigtig god service at hun ville det.
Ikke nok med det modtog hun så en ny bestilling fra mig som jeg modtager
fredag allerede. Den er portofri, og så vidt jeg kunne forstå var der ikke
nogen limit for at få sendt til Danmark ved hende.
Hun sagde hun var selvstændig og uden for Gericke kæden, bortset fra hun fik
varer fra samme sted..
Så til jer der skal have fra Geicke, bestil i Flensborg ved at ringe direkte
derned (koster et par kroner), så sende hun det gebyrfrit så man har det
inden for et par dage..
Så et skulderklap til Gericke i Flensborg for rigtig god service

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 12-06-02 17:26

Enig. Men hun lever også hovedsageligt af danske kunder, så hun er vant til
det.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Morten Dahl -

Dato : 13-06-02 07:01

"S.G" <diller@mbox301.get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
par
> gange, jeg skulle sende mails et par gange..
> Men det var sq smukt og en rigtig god service at hun ville det.

Jeps, hun er skideflink. har handlet en hel del med hende efterhånden. og
qva. min elendige timing er det altid 2-i lukketid vi når derned. Og
alligevel er der aldrig sure miner og øffende svar. Og ber man pænt har hun
altid kaffe på kanden

-
Morten Dahl

Fra : Kaj Gasseholm \(Repl~

Dato : 14-06-02 15:26

> [...]
> qva. min elendige timing er det altid 2-i lukketid vi når derned. Og
> alligevel er der aldrig sure miner og øffende svar. Og ber man pænt har

Taler hun dansk ??

Kaj Gasseholm
Email. gasse@tdcadslDOTdk
http://www.wildwildwest.dk