Hvad hvis han er 2
Fra : valet

Dato : 12-06-02 15:47

Hej Ng
Vi vil på ferie og vores søn på snart 2 skal med samt hans søster på 6
nu er det sådan at han bliver 2 , 8 dage før vi skal afsted. og vi har sku
bestilt som om han var 1 år
er der nogen her der ved hvad der vil ske i lufthavnen, rejseselskaberne
siger jo at 2 år er grænsen for at
side hos mor og far eller have et sæde for sig selv.
er der nogen der har stået i den lidt underlige situation vil vi gerne hører
fra jer.

hilsen
søren og stina

valet@adslhome.dk

Fra : Sander

Dato : 12-06-02 16:11

"valet" <valet@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> side hos mor og far eller have et sæde for sig selv.
> er der nogen der har stået i den lidt underlige situation vil vi gerne

Hej !

Vi havde samme problem sidste år. Vi nåede lige at rejse hjem fra Australien
14 dage, før vores datter fyldte 2. Vi fik dengang af vide, at hvis hun
fyldte 2, inden vi rejste hjem, skulle vi bestille en ekstra billet til
hende. Det kan man vidst nok gøre i lufthavnen. Ellers snak med
rejseselskabet, inden i tager afsted. Jeg tror ikke i kan slippe udenom, at
skulle betale. ; (

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Flemming

Dato : 12-06-02 19:53

vi har selv lige været afsted med vores søn 14 dage før hans 2 års
fødselsdag, og vi blev bedt om at vise pas ved indtjekningsskranken...
De sagde at de tit var ude for "problemet" med de ca.2 år såååååååååå det.
God ferie
Gitte

Fra : Sander

Dato : 12-06-02 20:13

"Flemming" <fl.jahns@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fødselsdag, og vi blev bedt om at vise pas ved indtjekningsskranken...
> De sagde at de tit var ude for "problemet" med de ca.2 år såååååååååå det.

Ja, de havde også svært, ved at tro på at vores datter var under 2, for hun
er stor af sin alder, men vi slap også igennem efter, at de havde tjekket
pas.

Mvh. www.tjekmig.dk