indrykket tekst
Fra : Kursist1

Dato : 12-06-02 13:52

Hvis jeg skriver en tekst på 2 eller flere ord og så rykker dem ind på siden
med indryk-funktionen, kommer teksten kun ca. til midt på skærmen. Derefter
begynder programmet at ombryde teksten. Det sker ikke hvis jeg kun har 1
ord.
Hvad er meningen??
Jeg bruger FP2000 og win98.

Erik Skovsager

Fra : Ulrik Friis

Dato : 13-06-02 22:22

"Kursist1" <holstebro1@moduldata.hk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Derefter
> begynder programmet at ombryde teksten. Det sker ikke hvis jeg kun har 1

FP2000 er *ikke* en tekstbehandler. FP2000 er en WYSIWYG HTML editor som
opererer efter den syntaks der er gældende for HTML.

Der er flere måder man kan placere tekst på: i tabeller, paragraph tags, pre
tags, absolut og relativ placering for at nævne nogle få muligheder. Hvis du
ingen anelse har om, hvad jeg forklarer, vil jeg anbefale dig, at du
koncentrerer dig om dit kursus og suger det tørt for lærdom. Mon ikke du så
lærer hvordan man placerer tekst på en html side? Det vil jeg tro er
meningen!

Ulrik