alpinestars...hvor kan man finde det her i~
Fra : Lasse Lundberg

Dato : 12-06-02 12:59

Alpinestars har en fed dragt jeg godt kunen tænke mig at se nærmere
på....men hvor i landet kan men finde dem ? helst på sjælland

Lasse

RS154

Fra : peterl

Dato : 12-06-02 15:11

Haasum i kbh havde en enkelt dragt sidst jeg var derude, En tz-1 tror jeg
men jeg er ikke sikker. Måske kan de skaffe den slags.
Ellers så prøv http://www.midtfyns-mc.dk/, de var superflinke sidst jeg var
ude efter noget Alpinestars. Så får du også en lille tur ud af det.

MC-huset i malmø har også noget, men du skal nok ringe eller skrive over og
bestille i forvejen hvis du vil have noget bestemt. Det er desuden dyrere
end hos Midtfyns MC.

Held og lykke!

-PeterL

Fra : S.G

Dato : 12-06-02 16:52

Midtfyns mc i Årup
Men køb skidtet i Tyskalnd, cirka 75% af prisen herhjemme

Fra : RasmusZX9R

Dato : 12-06-02 18:23

> Midtfyns mc i Årup
Det ligger nu i Årslev..((-:
Mvh
Rasmus ZX9R (der er solgt derfra)

http://www.kandu.dk/

Fra : Bo S.

Dato : 12-06-02 18:11

"Lasse Lundberg" <Lasse@lundberg-net.dk> wrote in message
> Alpinestars har en fed dragt jeg godt kunen tænke mig at se nærmere
> på....men hvor i landet kan men finde dem ? helst på sjælland

Ved ikke om de har dragter, men jeg købte et par støvler i Køge MC af samme
mærke.

-Bo

Fra : David B Wilby

Dato : 12-06-02 18:53

Prøve at tage en tur over til mc-huset i malmø. De har alpinestar og deres
priser er laver end i DK og så for man også fordel af sv. krone kursen
mVFh, David '83 Honda VF750F

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 13-06-02 07:57

tusinde tak for alle svarene.....jeg vil straks kigge hos de nævnte
forhandlere

Lasse
RS154

Fra : peterl

Dato : 13-06-02 15:26

MC-huset's Alpinestars dragter, jakker og bukser er altså ikke billigere end
i Danmark...
Se svenske priser hér: http://www.grahns.se

Det kan godt betale sig lige at undersøge priserne og bestille inden man
tager derover. Det er kun enkelte ting der er billigere, og de har ikke
altid lige det man står og havde ønsket sig.

-PeterL