dxr3 - mpegkort
Fra : Torben

Dato : 12-06-02 12:55

Hej alle
Efter at have siddet hele formiddagen og læst alle poster igennem ,
bliver jeg nu nødt til at spørge ligeud. :
Kan man med et dxr3 mpegkort , via - vga indgangen tilslutte sit
videokamera eller sin vhs maskine , så man kan loade det ind på sin
PC. Hvis man kan , hvilken software skal man bruge.
hilsen
Torben.

Fra : Peter Jensen

Dato : 12-06-02 13:31

"Torben" <tp@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man med et dxr3 mpegkort , via - vga indgangen tilslutte sit
> videokamera eller sin vhs maskine , så man kan loade det ind på sin
> PC.

Nej det kan man ikke.
DXR3 kortet er til at sende signalet ud fra PC til TV - ikke
den anden vej.
--
Peter J

Fra : Torben

Dato : 13-06-02 08:37

"Peter Jensen" <spateldask@hotmail.com> wrote in message news:<3d073f0d$0$44123$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> "Torben" <tp@esenet.dk> skrev i en meddelelse
>
> Nej det kan man ikke.
> DXR3 kortet er til at sende signalet ud fra PC til TV - ikke
> den anden vej.

Kort og præcis svar. Jeg siger mange tak.

Fra : Peter Jensen

Dato : 13-06-02 09:51

> Kort og præcis svar. Jeg siger mange tak.

Jeps, så er der ikke noget at tage fejl af
Velbekomme.
--
Peter J