Billeder fra Road Racing Festival 2002
Fra : RacingBabe

Dato : 12-06-02 10:23

Hvis nogen skulle have interesse...

http://www.fjorback.dk/rr2002.html

Har dog ikke fået lavet den i større format endnu....

--
Jeanne Maria Fjorback
SV650S

www.mc-logo.dk

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 12-06-02 11:36

"RacingBabe" <jeanne@fjorback.dk> wrote in message
> Hvis nogen skulle have interesse...
>
> http://www.fjorback.dk/rr2002.html

Kanon billeder.. Fed fest
En skam at vi ikke lige "stak hovederne sammen" og fik snakket lidt. Du er
også fra Århus ikke ??

Og jo, det er os fra RaptorMC du kan se på det billede.. Man kan nemlig
kende formandens "hat"...

Du kan jo evt kigge vore billeder derfra, også... Du finder dem på
vores side --> Galleri --> Tursiden --> RR festival 2002

--
MVH Kenneth Egholm
Bladerunner

www.RaptorMC.dk

(Slet "SLET_DETTE" i min e-mail, ved direkte svar)

Fra : RacingBabe

Dato : 12-06-02 12:04

> Kanon billeder.. Fed fest
> En skam at vi ikke lige "stak hovederne sammen" og fik snakket lidt. Du er
> også fra Århus ikke ??
---------
Jo jeg er også fra Århus...

Måske man skulle kigge ud forbi hos jer en dag.

--
Jeanne Maria Fjorback
SV650S

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 12-06-02 13:51

Det skal du være mere end velkommen til. Jeg kan dog ikke få øje på det
billede af mig selv, som Kenneth skriver
Jeg vil lige kigge nærmere, senere....

Ses

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 12-06-02 15:23

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> wrote in message
> Det skal du være mere end velkommen til. Jeg kan dog ikke få øje på det
> billede af mig selv, som Kenneth skriver
> Jeg vil lige kigge nærmere, senere....
>
> Ses

hehe, du skal bare kigge efter den der grimme "hat" du nogen gange har på

Man kan faktisk også se Johnny med ryggen til og Linda og jeg med armene
rund om hinanden oppe på bordet.. Nåå nej det kan da ikke passe, for vi
måtte jo ikke stå på bordene

Hyggelig aften..

Jeanne: Det skal du være velkommen til. Vi er lige nu inde i slutfasen mht.
at skaffe os et klubhus. Det ser ret positivt ud, og hvis det går til held,
så holder vi jo nok en lille efterårs fest, når vi har sat det bare lidt i
stand.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 12-06-02 15:37

"Linda og jeg med armene rund om hinanden"

Hva' fanden er det...

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 12-06-02 15:46

> "Linda og jeg med armene rund om hinanden"
>
> Hva' fanden er det...

LOOL.

jammen jeg forsikrer vi dansede bare

Fra : Henrik Nielsen - Rap~