Gaffa-tape.
Fra : Daniel Jørgensen

Dato : 12-06-02 09:58

Hej.
Er der nogen her, der har prøvet at sætte gaffatape på deres mc?
Nu tager det forhåbentlig ikke lakken når det skal af igen?

Mvh Daniel.
VTR 1000 F

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 12-06-02 10:15

Hvis det kun er for at beskytte lakken, så plejer jeg at bruge det tape som
man bruger til at binde bøger ind i. Og da det er klart, kan man næsten ikke
se det på afstand. Kan købes i enhver boghandel

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Ukendt

Dato : 12-06-02 21:55

On Wed, 12 Jun 2002 11:14:58 +0200, "Henrik Nielsen - RaptorMC.dk"
<xng@post.cybercity.dk> wrote:

Hej.

>Hvis det kun er for at beskytte lakken, så plejer jeg at bruge det tape som
>man bruger til at binde bøger ind i. Og da det er klart, kan man næsten ikke
>se det på afstand. Kan købes i enhver boghandel

Den netode brugte jeg også for at undgå at taskerne ridser siderne af
kåben.
Men på sidste tur var der en af de andre deltagere der havde fundet
noget skridsikkert gummiagtigt materiale hos Dyne-Larsen, kaldet Magic
Stop.
Det klæber ikke, og kan genanvendes mange gange.
Og så koster det lige under 20 Kr. for en rulle 30x150 cm.
Jeg har købt to ruller

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 13-06-02 12:00

Kender det godt. Min kæreste bruger det.

Fra : Luffe

Dato : 12-06-02 11:34

Jeg har prøvet et par gange (på tanken) ingen problemer. Men det skal nok
ikke sidde ½ år.

Mvh Søren
900SS

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 12-06-02 12:39

Hej Daniel.

Jeg plejer at bruge noget sølv-stof-tape (Silvan har det blandt andre), med
det er der i hvert fald ingen problemer.

...hvis du er nervøs så give maskinen en gang lakforsegler/voks først, så
river tapen sikkert ikke så kraftigt.

Kenneth
R1

Fra : Futte

Dato : 12-06-02 15:21

> [...]
> Er der nogen her, der har prøvet at sætte gaffatape på deres mc?
> Nu tager det forhåbentlig ikke lakken når det skal af igen?

Nu er gaffa tape jo ikke bare gaffa tape. Der findes forskellige typer og
forskellige fabrikater. De stærkeste tager helt sikkert lakken med af.
Nu skriver du ikke noget om formålet med at bruge gaffa tape, men kontakt
http://www.zimmermann.dk/indgang.htm . De er eksperter på området.
Hvis formåler er fx. montering af kamera , har de forskellige former for
fastgørings ting.

Jørgen, Brøndby, med 20 år i filmproduktion
CB550F, den fine , lettere anløbne, årgang 1976
der vistnok er en 75'er ifølge stel og motornummer

---

Fra : Kenneth S

Dato : 12-06-02 16:52

> [...]
> http://www.zimmermann.dk/indgang.htm . De er eksperter på området.
> Hvis formåler er fx. montering af kamera , har de forskellige former for

Jeg gik ud fra det var banekørsel-tape, am I right?

Kenneth
R1

Fra : Daniel Jørgensen

Dato : 13-06-02 10:51

Formålet!!!
Det var kun fordi jeg ikke ville ridse motorcyklen med mine "Slåover
sidetasker".
Men det kan være jeg skulle varme tapen lidt op, inden jeg flår det af.

Daniel.

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 19-06-02 00:30

> [...]
> sidetasker".
> Men det kan være jeg skulle varme tapen lidt op, inden jeg flår det af.

Tjah, derudover er gaffa ikke vejrbestandigt, og skal skiftes tit.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 19-06-02 07:14

Preben Riis Sørensen <preben@esenet.dk> wrote in article
<3d0fc2af$0$78794$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

> Tjah, derudover er gaffa ikke vejrbestandigt, og skal skiftes tit.

Det tror jeg nu kommer an på tapen.

Jeg har brugt en klat gaffa til at lukke et ventilationshul på toppen
af min hjelm. Det har da siddet i 1½ år nu i både regn, sne og slud.

--
Mikkel