Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Asus Gf4 Ti4200 pure?
Fra : Fax_Modem

Dato : 12-06-02 08:55

Hejsa

Jeg har hørt en fugl synge om at det nye GF4 Ti4200 fra Asus er lige på
trapperne til små 2000 men jeg har også hørt at det er med TV-out. Er der
nogen der har hørt om det oghså kommer en pure udgave af kortet - altså uden
TV-out.

mvh.
Jesper

Fra : JRS

Dato : 12-06-02 10:13

"Fax_Modem" <jtm.andersen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> trapperne til små 2000 men jeg har også hørt at det er med TV-out. Er der
> nogen der har hørt om det oghså kommer en pure udgave af kortet - altså

Det tror jeg ikke .. TV-out er jo en del af GPU'en i GF4, så det ville være
spild ikke at ha det ..

MVH
JRS

Fra : Bear

Dato : 12-06-02 16:04

Det er ikke helt rigtigt!
Har selv kortet.
Der sidder en philips 7104 tv-out chip på, som understøtter op til 1280'1024
tv-output (understøtter nemlig HDTV), men nvidia's driver tillader "kun"
1024'768.
Jeg ved ikke om der kommer et kort uden.

Det er et rigtigt lækkert kort med 128 MB 4ns Samsung RAM.
Det kører fejlfrit ved 310/560 MHz (så vidt er jeg nået indtil videre)

Det styrer

Mvh Bear